מפרסם: אדרמדיה
תאריך: 14/02/2012 14:11
נושא: ניו אייג'
כנס חירום 2012  PARADOX LOST
כנס חירום 2012 PARADOX LOST
הודעה לעיתונות

כנס חירום 2012 רוח חדשה נושבת בישראל

קבוצת "פרדוקס לוסט" מקיימת "כנס חירום 2012 – רוח חדשה נושבת בישראל"
התכנסות של מיטב החוקרים הישראלים העצמאים על במה אחת

השאלה הגדולה בעקבות מחאת הקיץ האחרון: האם ממשיכים לדרוש מגיע לי? או לוקחים אחריות אישית?

לאור מחאת הקיץ האחרון והביקורות על אופן ארגונה והתנהלותה, תקיים קבוצת "פרדוקס לוסט" ביום שישי 17.02.12 בבית מיומנה ביפו, "כנס חירום 2012".
"לאחרונה אנו עדים לביקורות בתקשורת על אופן התנהלותה של המחאה החברתית והשאלה היא מי צריך לקחת אחריות על המצב אליו נקלענו", אומרת עדי בריף, מפיקת האירוע.
"כנס חירום 2012" מוסיפה בריף, "הינו אירוע רב תחומי החושף את הפרספקטיבות השונות של המציאות שלנו, מנקודת מבטם של חוקרים ומומחים עצמאים ובלתי מגויסים." "זה כנס של שיתוף ידע חווייתי מכל צבעי הקשת של המחקר העצמאי, החל מיזמות חברתית, מוקדי עוצמה, תהליכי טרנספורמציה וריפוי עצמי, הנדסה סוציו - אקונומית ועד חוויית 'צומת הדרכים בזמן' אותה כולנו חווים כעת, כפי שהיא משתקפת בתפיסת ה- 'מאיה' והאסטרולוגיה העתיקה".
הכנס מיועד לאנשי 'חומר' ולאנשי 'רוח' כאחד ובא להדגיש את החיבור בין הרוח לבין החומר אשר זכו להפרדה במוחות שלנו, אך מעולם לא היו מופרדים אחד מהשני.
בין המרצים בכנס: ד"ר אריה אבני בנושא: "האם מערכת הבריאות היא קרטל של סמים חוקיים"?, אופיר אביגד בנושא: "יזמות חברתית - אנחנו לא לבד", ניב דור כהן בנושא: "טרנספורמציה - השינוי מתחיל מבפנים", שי דנון בנושא: "התעוררות 2012 - אמיתית או מהונדסת?", טליה טוקר בנושא: "חוכמת המאיה, העבר והעתיד קיימים בהווה", מיכל גולדברג, יוצרת בזמן אמת, ב- "מופע אלתור טוטאלי", מיכאל אופק, אסטרולוגיה, בנושא: "צומת דרכים בזמן" ואלעד אדר בנושא: "האדם החדש - ישות ריבונית או מזון לטפילים?"

אודות 'פרדוקס לוסט':
'פרדוקס לוסט' הינה קבוצת מחקר עצמאית וחברת הפקה לאירועים בעלי אופי חדשני אשר באים לקדם את ההבנה של התודעה האנושית ואת התהליכים שהיא עוברת במהלך התפתחותה.

בבסיס השקפת העולם של הקבוצה ניצבת הפשטות, לראות את הדברים כמות שהם ולא דרך פילטרים של דעה, תרבות או 'חינוך'.
מטרתה העיקרית של הקבוצה היא לשתף ולהפיץ תפיסת מציאות מאוחדת הנובעת מעקרונות אוניברסאליים טהורים ולהחזיר את הריבונות לידי האינדיבידואל בדרך הטבעית ביותר: דוגמא אישית והשראה.
הקבוצה מקיימת באופן שוטף כנסים ואירועים המציעים גישה מאוחדת של גוף, נפש, ייחודיות ומחקר עצמאי דרך השכל, הרגש, החומר והרוח כאחד.
נספחים:
תמונה של הכנס מצורפת
טריילר של הכנס : http://www.youtube.com/watch?v=IqDRWbmOnB4&feature=related

למידע נוסף: עדי בריף 054-4221314
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- "אדרמדיה" תקשורת שיווקית מיכל אדר 054-4562180

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אדרמדיה.