27 - 28 באפריל
27 - 28 באפריל
הודעה לעיתונות

בקצרין נבנה פארק מוטורי בגודל של 60 דונם ובהשקעה של 5 מיליון שקלים

המתחם הראשון מסוגו בישראל ייחנך באירוע מוטו אקסטרים בסוף השבוע של יום העצמאות. ראש מועצת קצרין סמי בר לב: אנו בונים את הבית של האקסטרים המוטורי"

הספורט המוטורי מעביר הילוך, אחרי אירוע הפורמולה באילת מצפה עכשיו לחובבי הענף אירוע אקסטרים בקצרין שברמת הגולן.

בסוף השבוע של יום העצמאות (27-28 באפריל 2012) יתקיים בקצרין אירוע "מוטו אקסטרים". האירוע הינו אירוע השקה לפארק מוטורי חדש, ראשון מסוגו בארץ, שהולך ונבנה בימים אלה על שטח של 60 דונם ובהשקעה של חמישה מיליון שקלים כחלק מפארק התיירות בקצרין.

הפארק יהיה מסוגל להכיל בעת ובעונה אחת 10,000 צופים כקהל, ולארח ארבעה סוגי תחרות שונים, כאשר לכל אחד מהם נבנה מסלול קבוע ומותאם עבורו– מסלול אנדורו קרוס באורך 400 מ', מסלול מוטוקרוס באורך 1200 מ' ומסלול ראלי ספרינט למכוניות באורך 800 מ'.
הפארק יוקף בגדר בגובה של 2 מ' כדי לאפשר ספורט מוטורי תוך שמירה מרבית על בטיחות הקהל, הרוכבים, וכלי הרכב, כמו כן נ המסודר יונה מתחם טיפולים מגודר שיאפשר לרוכבים ולצוותים לעבוד בנוחות ובבטחה.

"מוטו אקסטרים קצרין" ביוזמתו של ראש מועצת קצרין סמי בר-לב ובשיתוף פעולה עם התאחדות הספורט המוטורי, התאחדות הכידונאים בישראל ועם IRDA - התאחדות נהגי המרוצים בישראל,יכלול בתוכו מרוצים בסבב אליפות ישראל 2012 במכוניות ראלי ספרינט, אינדורו קרוס, מוטוקרוס אופנועים ומוטוקרוס טרקטורונים.

בין המתחרים שכבר הבטיחו את השתתפותם במרוצים במכוניות ראלי ספרינט נמצאים רמי שוחטוביץ, דני לוי, עפר שוורץ, אלון חלווה וניר בן ארי. ברשימת המתחרים במוטוקרוס אופנועים ניתן למצוא את יוני לוי, שחר בלילו, חיים אוחנה, אורן אליקים ועידו כרמון. באנדורו קרוס את זיו כרמי, יוני לוי, זוהר גלילי ודן מאיה ובמוטוקרוס טרקטורונים יתחרו בין היתר גם אליקו אוחנה, ניר פלד, אדם לסרי והאחים עידן.

בנוסף למרוצים ייערכו גם מופעי עבירות של רכבי 4X4 ומופעי ראווה פריסטייל בטרקטורון ובאופנוע, שיבוצעו ע"י צמד רוכבים מקצוענים שיגיעו במיוחד מאירופה לרגל האירוע.

ראש מועצת קצרין סמי בר לב: "הספורט המוטורי קיבל דחיפה אדירה עם קבלת החוק המוטורי בישראל. אנו מקימים בקצרין את הפארק המוטורי שיהווה בית לספורט האקסטרים בישראל. בפארק יבנו מסלולים המתאימים לכל אחד מסוגי המרוצים, נתנו דגש גם לנוחות והבטיחות של הקהל והכול כדי שחווית הצפייה תיהיה מושלמת. יום העצמאות ה-64 של מדינת ישראל יהיה יום העצמאות הראשון של המוטואקסטרים בישראל".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.