הודעה לעיתונות

שלא כמו בטיבט, מתרגלי פאלון גונג מעולם לא הציתו עצמם

בחודשים האחרונים עשרות טיבטים הציתו עצמם במחאה טרגית – כביטוי לתיסכול עצום וחוסר אונים מול הדיכוי והרדיפה שהמשטר הקומוניסטי הסיני מנהל נגד העם הטיבטי. בסיקור הנושא, חלק מכלי התקשורת התייחסו לתקרית "ההצתה עצמית" של כביכול חמישה מתרגלי פאלון גונג בכיכר טיאננמאן ב-2001 .

שלא כמו במקרה של טיבט, מתרגלי פאלון גונג מעולם לא הציתו עצמם במחאה.

האנשים המעורבים בתקרית משנת 2001 אינם מתרגלי פאלון גונג כלל. הצתה עצמית ו\או התאבדות מעולם לא היו "טקטיקות של הפאלון גונג" – ספרות הפאלון גונג אוסרת מפורשות הריגה, התאבדות ובודאי רצח.
מניתוח עצמאי וחקירת התקרית של 2001, עולה שהתקרית בוימה מתחילתה ועד סופה על ידי המשטר הסיני, ככלי תעמולה אכזרי במיוחד כנגד הפאלון גונג,. הסרט שצולם על ידי המשטר הורץ שוב ושוב בערוצי הטלוויזיה הנשלטים ע"י המשטר כדי להסית את הציבור בסין נגד מתרגלי השיטה וכדי ולהצדיק את הרדיפה והאמצעים הקיצוניים שננקטו נגדם.

להלן עיקרי העובדות :

  1. הסרט הדקומנטרי "אש שקרית" (False Fire), מחקר מקיף ביותר אודות התקרית, מכיל עדויות של עיתונאים שנכחו במקום (CNN, Washington Post) של אמנסטי אינטרנשיונל, כתבים ללא גבולות, האו"ם ואירגונים נוספים, הסרט זכה בפרס היוקרתי בפסטיבל הסרטים הבין-לאומי קולמבוס [http://www.falsefire.com/ ]
  2. תיאור התקרית בפרוטרוט וה"חורים" בתעמולה: http://faluninfo.net/article/1198/?cid=102
  3. כתבת הוואשינגטון פוסט שחושפה עדויות רבות לזיוף המקרה: [http://faluninfo.net/article/1198/?cid=102 ]

ב-2 באפריל השנה פורסם מאמר של AP בנושא טיבט שהכיל מידע מטעה אודות ה"הצתה העצמית" של כביכול מתרגלי הפאלון גונג, המאמר אף תורגם לעברית ופורסם באתר Ynet, שסירב, נכון להיום, להתייחס לפניותינו בנושא. בימים אלו מאבקי כוח מטלטלים את צמרת המשטר הסיני והשאלה מי יישא באחריות לרדיפת הפאלון גונג עומדת בלב הסיפור - htt[p://www.epochtimes.co.il/news/content/view/17228/313/]
בתקופה זו, ציטוט תעמולה שקרית של משטר קומוניסטי ,שפורסמה מלפני 12 שנה, על ידי כלי תקשורת מערביים נראה תמוה, בלשון המעטה.

הרדיפה האכזרית נגד מתרגלי הפאלון גונג בסין תועדה וגונתה על ידי ארגוני זכויות אדם, האו"ם, הפרלמנט האירופי וממשלות רבות. אין עוררין לגבי אכזריותה שקשה לתארה במילים (עינויים לא אנושיים, עקירת איברים חיוניים בעודם בחיים, הזרקת סמים הפוגעים בתפקוד העצבי), לגבי היקפה (עשרות מיליוני בני אדם תרגלו בסין ערב תחילת הרדיפה), או לגבי חומרת התעמולה המלווה אותה.

ברחבי העולם (ובישראל) יש מיליוני בני אדם המתרגלים בשיטת הפאלון גונג הפועלים ימים כלילות לחשיפת הרדיפה ולחשיפת האמת מאחורי תעמולת המשטר הסיני. חיי אדם רבים מספור נמצאים בסכנה ברגע זה ממש! מתרגלי השיטה פועלים בהתנדבות ועל חשבונם, ללא סיוע או מימון משום גורם\ארגון\ממשלה ופועלים בפעולות אזרחיות שומרות חוק שאינן אלימות, במאמץ הגדול ביותר מסוגו שידע העולם.

כל תרגום, ציטוט או פרסום של תעמולת המשטר הסיני שווה ערך לקידום הרדיפה ומהווה פגיעה במתרגלי השיטה, בשמם הטוב, ובמאמצים שנעשים למען זכויות האדם הבסיסיות ביותר ולמען חופש האמונה של מתרגלי הפאלון גונג בסין. כל כלי תקשורת במערב נושא באחריות עצומה, ועליו לבדוק את העובדות לעומק ולדווח מתוך נאמנות לעובדות, ולא לאפשר למשטרים אפלים להתחמק מאחריות למעשיהם הנפשעים ולקדם את המידע המטעה המופץ על ידם.

לשאלות ולפרטים נוספים אנא פנו :

רועי בר אילן , מנהל מרכז המידע בישראל
– 052-5518866

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז המידע הישראלי של פאלון דאפא.