רגבה
רגבה
הודעה לעיתונות

מטבחי רגבה הנה חברת המטבחים הישראלית הראשונה שהציגה בתערוכת העיצוב הבינלאומית באיטליה

Salone internazionale del mobile -החברה הציגה בביתן של אבן קיסר מטבח המבוסס על פיתוח משותף של שתי החברות

תערוכת העיצוב במילאנו הנה החשובה מסוגה ומהווה מוקד עלייה לרגל לאנשי מקצוע ולשוחרי עיצוב ואמנות מכל העולם ולכן זכתה לכינוי "המֵכה של עולם העיצוב". בשבוע העיצוב, בו לובשת מילאנו חג אחת לשנתיים, משתתפת צמרת המעצבים הגדולים בעולם, בהם פיליפ סטארק, רון ארד, קארים ראשיד ועוד. השנה היו צפויים להגיע לתערוכת העיצוב כ- 550,000 מבקרים מכל העולם.

אבן קיסר הקימה ביתן מרשים בן 300 מטר ביורוקוצ'ינה, בו הוצגה תפישה עיצובית של חלל מגורים שלם על פי אבן קיסר, תחת המוטו "אבן קיסר מעצבת את הבית", במרכז הביתן הוקם מטבח ענק וייחודי אשר נותן משמעות חדשה למושג "בית חכם".

המטבח מתוצרת רגבה באורך של 12 מטר ובמרכזו אי באורך 9 מטר עליו משטח עליון אשר מונע באמצעות מנועים חשמליים והפעלה באמצעות שלט אלחוטי הרשים את המבקרים בביתן וקיבל תגובות נלהבות. כאשר המשטח סגור, הוא מקבל מראה נקי ומונוליטי כמו סלע ענק שיצא מן ההר. כאשר המשטח פתוח, הוא מגלה בתוכו מטבח לכל דבר הכולל כיור העשוי מאבן קיסר היורד ונבלע אל תוך הארון כאשר המשטח סגור. מאחורי האי חזית ארונות גבוהים- כל דלת במטבח היא לוח שלם של אבן קיסר, המרכיב מטבח רב רושם בעל ממדים יוצאי דופן: 3.5 מטר גובה ו- 12 מטר אורך של ארונות עם חיפוי אבן קיסר בטקסטורת קרוקודיל לבן , מקולקציות המוטיבו. דלתות ההזזה נעות במסילות מיוחדות המותאמות למשקל הדלתות ובקלות רבה.

בני לרון, מנכ"ל רגבה: "החיבור של רגבה עם אבן קיסר מבוסס על שנים רבות של שיתוף פעולה בין שני מותגים מובילים בתחומם שהוביל לפיתוח דגם מטבח חדש ופותח פוטנציאל שוק חדש ומשמעותי לחומר הגלם של אבן קיסר.
הפנייה של אבן קיסר לרגבה לתכנן ולבצע את הפרויקט בתערוכת מילאנו הנו אתגר מקצועי מהמדרגה הראשונה ואני משוכנע שיתרום למיצוב של תעשיית המטבחים הישראלית כחדשנית ומובילה עולמית.

אודות מטבחי רגבה –
משנת 1946 ועד היום, "רגבה" בבעלות מושב רגבה היא החברה המובילה את עיצוב, ייצור ושווק מטבחים בישראל. מפעל הייצור של "רגבה" משתרע על פני 12,000 מ"ר ומצויים בו אמצעי המיכון החדישים ביותר הקיימים בשוק הנגרות בכלל וייצור המטבחים בפרט. רשת החנויות של "רגבה", מונה 16 חנויות ברחבי הארץ, פריסה, המאפשרת להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוח ולקוח. ל"רגבה" תו התקן ISO 2001 וזאת בנוסף לתו התקן הישראלי.לחברה מערכת בקרת איכות קפדנית ובלתי מתפשרת, המאפשרת שיפור מתמיד בתהליכי ייצור וברמת גימור המוצרים. האיכות והחזון של "רגבה", ניכרים היטב גם בעיצובים המרהיבים של חדרי האמבט, ובארונות הקיר בייצור החברה, בנוסף "רגבה" משווקת מוצרים נלווים למטבח ולאמבט: מוצרי חשמל, משטחי עבודה, כיורים וברזים למטבח ולחדרי אמבט ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרי ישראלי יחסי ציבור.