הודעה לעיתונות

חברת אורקנוס תטמיע את מערכת QPack Medical בחברת ארגו טכנולוגיות רפואיות

המערכת, ,QPack Medical תשמש את החברה לניהול תהליכי הפיתוח של מוצרי הדגל של החברה בתחום הציוד הרפואי

חברת אורקנוס Orcanos)), נבחרה להטמיע את מערכת QPack Medical של אורקנוס בחברת ארגו, בוגרת חממת הטכניון המפתחת מכשירים להולכת משותקי גפיים תחתונות. המערכת תסייע במתן מענה טכנולוגי ומעשי לצורך כיסוי תהליכי האיכות של החברה הנוגעים בכלל מערך החברה. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים. ההטמעה תתבצע בשיתוף חברת מקיט מערכות.

חברת מקיט מערכות מקבוצת מלם- תים, משווקת בישראל את מערכת QPack של אורקנוס, כולל מערכת QPack Medical, כחלק מחבילת פתרונות ניהול מחזור חיי מוצר (PLM). חברת מקיט נבחרה לייצג את אורקנוס בלעדית בישראל, בעקבות שותפות עסקית וטכנולוגית של אורקנוס עם SIEMENS העולמית, המיוצגת בישראל על ידי מקיט.

הפרויקט יבוצע בכל מערכי הארגון בחברת ארגו, החל משלב דרישות המוצר, דרך ניהול תהליך הפיתוח והתיעוד ועד בדיקתו, בדגש על הפקת כלל מסמכי ההגשה לרשויות הרפואיות. מערכת QPack, התומכת בתקני הייצור של תוכנה עבור ציוד רפואי כגון IEC 62304 ו- ISO14971, תפקח עבור החברה על קיום תנאי הסף של אותם תקנים מחמירים. כמו כן, המערכת עברה וואלידאציה אל מול ,21 CFR Part 11 כך שהיא ניתנת לשימוש כמערכת לניהול רשומות אלקטרוניות הכוללות חתימה דיגיטלית.

הטמעת מערכת הQPack - תאפשר לצוותי הפיתוח ודרגי הניהול בחברה, לעבוד על גבי פלטפורמה ארגונית אינטגרטיבית אחת ותאפשר לכלל הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח, לעקוב אחר התקדמות הפרויקט, לנהל את המסמכים הנדרשים להגשה ל-FDA ול-CE, לתכנן ולבצע את מבדקי האיכות ולנהל את הסיכונים במערכת ניהול הסיכונים של ,QPack המבוססת על שיטת ה-) FMEAניתוח אופני כשל והשפעותיהם). המערכת כוללת גם כלים נוספים לניהול תלונות לקוח, המהווים חלק בלתי נפרד מהתהליך הרגולטורי שהחברה מחוייבת לו. בנוסף תספק אורקנוס לחברת ארגו, שירותי ליווי והטמעה של המערכת, הכוללים: מיישם, איש Verification ומנהל גרסאות.

אורן תמרי, סמנכ"ל תפעול ורגולציה בארגו טכנולוגיות רפואיות: "חברת ארגו נמצאת בשנים האחרונות בתהליך של פיתוח מהיר ותחרות מול חברות בינלאומיות. מערכתQPack Medical של אורקנוס מסייעת לנו לעמוד בכל התקנים המחמירים הקיימים בשוק הרפואי, תוך כדי תהליך פיתוח מקיף ואיכותי. בכך מסייעת המערכת לשמירה על היתרון התחרותי שלנו".

רמי אזולאי, סמנכ"ל שיווק ומכירות באורקנוס: "מערכת QPack Medical פונה לסקטור התעשייתי העוסק בפיתוח מוצרים עשירי טכנולוגיה, הנמצאים תחת פיקוח רגולטורי. המערכת נותנת מענה לחברות יצרניות בתחום המכשור הרפואי, לסיוע בהקטנת עלויות התפעול של החברה על ידי מנגנוני שליטה ובקרה, המכוונים למקומות בהם נבחן הארגון על ידי גופי התקינה. העבודה במסגרת פלטפורמה אחת, תאפשר לקבל תמונה מלאה של התקדמות הפרויקט ולקבל התראות על חריגה מתכנית הפרויקט על ידי שימוש במערכת ה-BI, לאחר הטמעת המערכת בארגון. אורקנוס מאמינה ששילוב מנצח בין אסטראטגיית הנהלת ארגו ויכולות אורקנוס לממש אותם על ידי כלים וידע מביאים להגשמת יעוד החברה להנהיג את תחום ה- ALM בסקטור המכשור הרפואי".

מערכתQPack™ Customer Complaints™ תוצג בכנס החמישי לפיתוח תוכנה עבור מכשור רפואי. המערכת מבוססת על תשתיות QPack Medical™ ומשלבת אינטגרציה הדוקה עם מערכת ה-BI של אורקל.
האירוע יתקיים בתאריך 12.6.2012 במלון לאונרדו בחיפה.
לפרטים נוספים על הכנס ולהרשמה: http://www.mckit.co.il/events/events.aspx?eventsId=33

אודות החברה:

אתר החברה:
www.mckit.co.il

מקיט מערכות בע"מ (1984) מקבוצת מלם- תים וכתר פלסטיק, היא החברה הותיקה והמובילה בתחום ה- PLM .מקיט, הינה הנציגה הבלעדית בארץ של BENTLEY
ו- Siemens PLM Softwareוהיא מספקת לשוק הישראלי ולתאגידים היצרניים, פלטפורמה אינטגרטיבית של יישומי תוכנה המעצימים את יכולות הארגון לנהל את מחזור החיים של מוצריהם משלב הקונספט ועד סוף חיי המוצר. מקיט משווקת גם פתרונות לתעשייה התהליכית, לתחום ה- GIS, הנדסה אזרחית, מים ביוב ותיעול.
ללקוחותיה מציעה מקיט מגוון רחב של שירותים מקצועיים: ניתוח מערכות, שירותי ייעוץ, יישום ואינטגרציה, הדרכה, תמיכה באתר הלקוח ומרכז שירות .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.