הודעה לעיתונות

קבוצת איסתא מממשיכה להתרחב- רוכשת 50% בחברת ממסי תיירות.

== איסתא, קבוצת התיירות הגדולה בישראל, מדווחת היום על רכישה של 50% בחברת ממסי תיירות. ממסי תיירות היא הרשת המובילה בישראל לייעוץ והכוונת נוסעים טרם יציאתם לחו"ל. בועז טופורובסקי יו"ר דירקטוריון איסתא: "המהלך יבסס את הדומיננטיות של איסתא בתחום התיירות הישראלי" ==

קבוצת איסתא מרחיבה את פעילותה, בהמשך לכניסתה לתחום המלונאות והנדל"ן המניב ונכנסת לתחום פעילות חדש עם רכישת 50% מחברת ממסי תיירות. לדברי בועז טופורובסקי יו"ר דירקטוריון איסתא "איסתא התחייבה להלוואת בעלים לממסי בסך של – 2.8 מיליון ₪. ממסי תיירות בקשר רב שנים (בדומה לאיסתא) עם ארגוני רכב ותיירות בינלאומיים שיאפשר לאיסתא לגוון את סל המוצרים עבור לקוחותיה ולבסס את הדומיננטיות של איסתא בתחום התיירות הישראלי."
העסקה מותנית באישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים.

ממסי תיירות היא רשת של מרכזי תיירות בפריסה ארצית המעניקה שירותים ופתרונות שונים לנוסעים המתכננים לטייל בחו"ל בהם הנפקת רישיונות נהיגה בינלאומיים, ייעוץ מסלולים, השכרת רכב לחו"ל במחירים הנמוכים בישראל, ספרי תיור, ביטוח נוסעים ועוד. חברת ממסי תיירות מפעילה 9 מרכזים ברחבי הארץ (הסניף המסורתי ברחוב הרכבת בתל אביב, קניון רננים רעננה, חיפה, אשדוד ראשון לציון, נתניה, ירושלים, באר שבע וטבריה).

אייל אזולאי מנכ"ל ממסי תיירות : "כניסת איסתא והבעת האמון שלה בממסי תיירות תאפשר לחברה להמשיך בפיתוח ובצמיחה. החיבור בין שני הגופים יאפשר מתן שירות טוב יותר ללקוחות".
לדברי אזולאי, למרות הגידול באיסוף המידע באינטרנט על ידי הצרכנים, חל גידול משמעותי בשנתיים האחרונות בפניה לסניפי ממסי תיירות. הסיבה העיקרית היא שהצרכן סקרן יותר, מבין את הערכים המוספים וכתוצאה מהביקוש נפתחו 4 סניפים חדשים של ממסי בתקופה זו.

הסכם הרכישה יאפשר לממסי תיירות להרחיב את סל השירותים והמוצרים המוצעים כיום ללקוחותיה. כמו כן, הקמת סניפים משותפים בעתיד יאפשרו למטייל הישראלי לצרוך שירותים ומוצרי תיירות תחת קורת גג אחת מהחברות המובילות את ענף התיירות בישראל. הקונספט של ONE STOP SHOP מתבקש הודות לתמורות ולשינויים שחלו בענף בעקבות מהפכת האינטרנט והתקשורת, "ממסי תיירות ואיסתא שמחות להוביל את ענף התיירות בישראל אל מחוזות חדשים שיהפכו את הצריכה של שירותי ומוצרי התיירות לחוויה מהנה יותר ונכונה יותר עבור המטייל הישראלי".

לממסי תיירות שיתוף פעולה הדוק עם מועדון Miles & More ולופטהנזה הכולל אפשרות למימוש המיילים הצבורים בקניות בחנויות, ומועדון חברים בשם ממסיתור בשיתוף לאומי קארד המאפשר לחברי המועדון ליהנות מהנחות משמעותיות על המוצרים והשירותים הללו וכן בעשרות בתי עסק בישראל.
בנוסף, ממסי תיירות מפיצה שני כרטיסי הטבות בלעדיים לנוסע העצמאי לחו"ל: כרטיס ההטבות של המועדון האמריקאי AAA המעניק הנחות והטבות באלפי בתי עסק ברחבי ארה"ב וקנדה, וכרטיס ההטבות של Arc Europe, מועדון הגג של מועדוני הרכב המובילים באירופה, המעניק הנחות והטבות באלפי בתי עסק ברחבי אירופה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספוט תקשורת ואסטרטגיה.