מפרסם: בר-דעה אסטרטגיה שיווקית
תאריך: 04/06/2012 10:05
נושא: נדל"ן
NEN  נדל"ן חברתי  מתרחבת: שכרה משרד של 250 מ"ר באזה"ת הוד השרון.
NEN נדל"ן חברתי מתרחבת: שכרה משרד של 250 מ"ר באזה"ת הוד השרון.
הודעה לעיתונות

NEN נדל"ן חברתי מתרחבת: שכרה משרד של 250 מ"ר באזה"ת הוד השרון.

חברת אן.אי.אן נדל"ן חברתי מגדילה את נפח הפעילות שלה ועברה למשרדיה החדשים באזה"ת הוד השרון.
המשרד ממוקם ברח' הנגר 1 הוד השרון וגודלו כאמור 250 מ"ר.

העיסקה בוצעה ל-4 שנים + אופציה ל-4 שנים נוספות.
המשרד מחולק ל - 10 חדרים, חדר ישיבות, מטבח + לובי מפואר וכולל גם 6 חניות.
שחף ארליך,מנכ"ל משותף: "המשרד החדש הוא חלק מההתרחבות של חברת NEN. החברה חתמה על מספר רב של פרויקטים בתחום התמ"א 38. בחודשים הקרובים, בהמשך להגשת הבקשות להיתר מהעיריות, אנו נצא לשיווק של הדירות במספר פרויקטים בתל אביב, הרצליה, בת-ים ורמת גן. "
האנשים שמאחורי NEN

שחף ארליך
בן 39 נשוי + 2.
בעל תואר שני בכלכלה מאוניברסיטת ת"א.
במהלך התואר הראשון הקים שחף את עמותת "חינוך לפסגות" (www.college4all.org). בשנים 1999-2002 שימש שחף כיו"ר העמותה ובמקביל היה יועץ כלכלי לחברות גדולות דוגמת בזק, שם ניהל את "משחק המלחמה" הראשון בארץ, כהכנה להנהלת ודירקטוריון בזק, לכניסה לתחרות בשוק התקשורת. בשנת 2002 הוקם וועד מנהל ציבורי לעמותה בראשות שולה רקנאטי ובהשתתפות אנשי עסקים בכירים ושחף הפך להיות מנכ"ל העמותה. תחת ניהולו גדלה עמותה והפכה מארגון של פרויקט אחד לעמותה חברתית עם תקציב תרומות שנתי של כ-7 מליון ש"ח וכ-800 תלמידים.
בשנת 2006 סיים שחף את תפקידו כמנכ"ל והפך לחבר בוועד המנהל של העמותה, כיום העמותה היא אחד מגופי החינוך הגדולים ביותר בארץ ומונה כ-1700 תלמידים ותקציבו הוא כ-18 מליון ש"ח בשנה חלק הארי מתקציב זה מגיע מתרומות מהמגזר הפרטי.
החל משנת 2006 ועד לשנת 2009 היה שחף שותף ומנכ"ל בחברת ייעוץ כלכלי בשם "הכלכלית" שייעצה לחברות קטנות ובינוניות בתחומי המסחר הטכנולוגיה וביצעה ניתוחים כלכליים רבים לעסקאות נדל"ן. וחיברה הון עם מיזמים כלכלים שונים.

ליאור בכר
בן 33 + 2.
בשנת 2002 במקביל ללימודי משפטים ומנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה החל לקדם את עסקיו בתחום המסעדנות כולל הקמת ברים רבים.
בשנת 2005 מכר את העסקים שבבעלותו והחל להתמקד בתחום גיוסי הון פרטי ובנקאי, תוך שהוא מלווה עסקים ועסקאות בייעוץ כלכלי וניהולי.
בשנים אלה החל להתמקצע בתחום הנדל"ן והתמקד בהשבחת קרקעות לבנייה רוויה במסגרת חברת נדל"ן משפחתית.
החל משנת 2009 חברו השניים לעשייה משותפת והקימו את NEN ניהול והשקעות והתחילו לפעול בתחום התמ"א 38 ובתחום - פינוי בינוי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בר-דעה אסטרטגיה שיווקית.