מפרסם: מורן פז יחסי ציבור
תאריך: 06/06/2012 16:24
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

מתגעגעים לבאפלו ספרינגפילד?

Everybody look whats going down
Richie Furay ולהקתו, מי שהיה הסולן ומייסד הלהקה המיתולוגית Buffalo Springfield - לשתי הופעות בארץ. בנוסף, גבע אלון ישתף פעולה עם פיוראי כולל ביצוע שירים של ההרכב המפורסם. השניים יופיע ביחד בזאפה ת"א ובפסטיבל וודסטוק הישראלי.

להקת Buffalo Springfieldשהוקמה ב 1966 הקליטה שלושה אלבומים והיא חתומה על להיט הענק For What It's Worth . שזכור לטובה גם מפסקול הסרט פורסט גאמפ. ריצ'י פוראי היההסולן ומייסד ההרכב (יחד עם ניל יאנג וסטיבן סטילס וג'ים מסינה). עם פירוקה של באפלו ספרינגפילד ב 1968 הקים פוראי את Poco, הרכב קאנטרי רוק שהקליט יחד שישה אלבומים והתווה את הסאונד ללהקות דוגמת ה Eaglesשקמו אחריו. אחרי מספר אלבומים נוספים בשנות השבעים, פוראי עבר לקולורדו והפך לכומר, במקביל הוא ממשיך להופיע ברחבי העולם.

ריצ'י פוראי ולהקתו יופיעו בארץ בזאפה ת"א וגם כחלק מפסטיבל וודסטוק הישראלי, שהתחיל כאירוע חד פעמי לרגל שנת ה 40 לפסטיבל וודסטוקהמקורי. ההצלחה היתה מסחררת והשאר היסטוריה: מסורת שנתית שתתקיים השנה בפעם הרביעית. עם המוזיקה האגדית של ג'ניס ג'ופלין, בוב דילן, ג'ו קוקר, ג'ואן באז ועוד, קשה שלא להישבות בקסם. עוד המשתתפים: גבע אלון, הזמרת הירושלמית המיתולוגית ליבי והפלשבק, The Crystal Shipלהקת המחווה ל Doorsועוד. רווחי הפסטיבל יוקדשו ל AFI, ליגת הפוטבול האמריקאי בישראל. האירוע בחסות רשות הצעירים של עיריית ירושלים

פסטיבל וודסטוק הישראלי - www.woodstockrevival.com
טו באב, חמישי, 2/8 , באצטדיון קראפט בירושלים, פתיחת דלתות: 17:00. מכירה מוקדמת 100 ש''ח, בערב המופע 140 ש''ח

Richie Furay ולהקתו, שלישי, 31/7, 200/240 ₪, זאפה ת"א

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מורן פז יחסי ציבור.