הודעה לעיתונות

משרד הפרסום Y&R ישראל זכה בתקציב הפרסום של רשת נעלי TO GO

משרד הפרסום Y&R ישראל זכה בתקציב הפרסום של רשת הנעליים TO GO. התקציב צפוי לעמוד על כחמישה מיליון שקלים.
Y&R ישראל, אשר בימים אלו מתמודד בתחרות הפרסום היוקרתית בקאן, זכה במכרז שערכה החברה, בו התמודדו משרדי פרסום נוספים. את מהלך המכרז ותוצאותיו ליוותה שרי ישראלי, מנהלת יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של החברה.
איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"לית השיווק של TO GO מסרה: "בזכות הוותק והניסיון של האנשים שמנהלים את Y&R ישראל בתחום הצרכנות והלייף-סטייל, אנו מאמינים כי המשרד יקדם וימנף את המותג בהתאם לערכי החברה, על מנת להמשיך להוביל את ענף ההנעלה בארץ".

גיא וינברגר, משנה למנכ"ל Y&R ישראל, מסר: "אני שמח מאוד על קבלת תקציב TO GO ובחירתם בנו לליווי המותג בשלב הבא של צמיחתו. הצהרנו כבר שאנחנו רעבים וזו תחושה נהדרת להביא תקציב חדש ונחשק למשרד. אני סמוך ובטוח שיחד נייצר מהלכים חזקים ומדוברים".

על החברה:
רשת נעלי TO GO מונה כ- 70 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, ומציעה מגוון רחב של נעלי נשים וילדים המעוצבות על פי הטרנדים המובילים בעולם האופנה, במחירים השווים לכל נפש.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרי ישראלי יחסי ציבור.