צילום-שוקה כהן
צילום-שוקה כהן
הודעה לעיתונות

נחנכה קומת ההרחבה במרכז סביון סנטר באור יהודה - בעלות השקעה כוללת של 12 מיליון שקלים

באירוע חגיגי שהתקיים הבוקר במעמד סגן ראש עיריית אור יהודה, מר עופר בוזי, נחנך אגף הקומה השנייה של מרכז סביון סנטר במסגרת פרויקט ההרחבה של המרכז

סביון סנטר הינו מרכז קניות ובילוי של שכונת נווה סביון, אשר מנוהל על ידי חברת פרו-מול מקבוצת נכסי אריאל. המרכז, הכולל כ- 4000 מ"ר שטחי מסחר בשני אגפים וכ- 120 מקומות חניה ללא תשלום, הוקם בשנת 1999 ולפני כארבע שנים נרכש על יד חברות הביטוח הראל ודקלה.
ההרחבה תוכננה על ידי האדריכל רועי יצחקי והתבצעה באמצעות חברת רום גבס, בהיקף של כ 1300 מ"ר נוספים. את השטחים בקומות החדשות שנבנו תאכלס קופת חולים כללית, הרואה פוטנציאל רב בגידול האוכלוסייה באזור ולפיכך חתמה על ההסכם לשטח נוסף של 81 מ"ר. בנוסף, בימים אלו מתקיים מו"מ מתקדם עם גורמי רפואה נוספים שיכנסו בחודשים הקרובים גם הם לשטחי ההרחבה במרכז.
המרכז נמצא בסמיכות לאזור התעשייה של אור יהודה, בו נמצאת קריה אקדמית פעילה מאוד. מצדו הצפוני נמצא ציר תנועה מרכזי דרך לוד ומהווה את דרך הגישה לאור יהודה.
המרכז הפך את פניו כאשר לתמהיל הקיים הצטרפו חנויות ורשתות נוספות. כך למשל, במקום מכולת מקומית נכנסה רשת מגה בעיר, בוטיק אופנה, חנות לכלי בית ואביזרי נוי, מכון אורטופדי, שירותי בנק ועוד. העסקים הצטרפו למגוון החנויות והרשתות במרכז השכונתי ביניהן, רשת קפה קפה, מקדונלדס, מאפיה, חנות בגדי ילדים ועוד.
עופר שחטר, מנכ"ל פרו-מול מקבוצת נכסי אריאל: "התהליך שעובר מרכז סביון סנטר בשנתיים האחרונות, הופך אותו ממרכז שכונתי לעוגן קניות באזור בקעת אונו. תמהיל העסקים במקום מגוון ומעניק פתרון מלא לתושבי השכונה והאזור לצרכים הבסיסים של קניות, הסעדה, בילוי, אופנה ורפואה."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרי ישראלי יחסי ציבור.