הקרן לידידות משיקה מערכת חדשה לטיפול בבקשות למענקים
הפיתוח חדש של בלאט-לפידות על פלטפורמת Force.com ישפר משמעותית את זמני העיבוד והטיפול בבקשות לסיוע
בלאט-לפידות יישומים ארגוניים והקרן לידידות ציינו השבוע בטקס שנערך במשרדי הקרן בירושלים, את העלייה לאוויר של מערכת "מענקים". המערכת החדשה בענן להגשה וטיפול בבקשות לקבלת סיוע באמצעות מענקים, פותחה בבלאט-לפידות במיוחד לצרכי הקרן לידידות על פלטפורמת Force.com.
הקרן לידידות היא ארגון פילנתרופי התומך בחוסן הלאומי והחברתי של העם היהודי ומדינת ישראל. הקרן פועלת כדי ליזום, ליצור ולהפעיל מיזמים להשפעה חברתית וליצירת שינוי שיביא לחיזוק החוסן הלאומי-חברתי. במהלך שנות פעילותה יצרה הקרן שיתוף פעולה אסטרטגי עם משרדי הממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים חברתיים, ארגונים ציבוריים, יהודיים ועוד.
פלטפורמת הפיתוח של Salesforce.com משמשת לפיתוח תוכנות בהתאמה מלאה לצרכים ולדרישות הספציפיות של הלקוח. זאת תוך התממשקות מלאה למערכת ה-CRM של Salesforce.com, באמצעותה מתנהלים תהליכי הבק-אופיס של הקרן לידידות.
יהונתן לוירר, יועץ מיחשוב חיצוני בקרן לידידות, ליווה את הקרן מתהליכי האפיון ועד פיתוח המערכת: "כחלק מתהליך המכרז לבחירת המפתחת ביקשנו חוות דעת על בלאט-לפידות, ושמענו מלקוחות רבים על שביעות רצון רבה מהיכולת הטכנית ומההוגנות העסקית של החברה. היה חשוב לנו לבחור בחברה הוגנת ולוודא שנמשיך לקבל שירות איכותי גם לאחר סיום הפיתוח וההטמעה".
"בחרנו בפלטפורמת הפיתוח של סיילספורס מפני שתשתית הענן, ביחס לפלטפורמות הפיתוח המסורתיות המוכרות, מפחיתה בכ-50% את הן את זמן הפיתוח והן את העלויות. בעבר השתמשנו במערכת שלא ענתה על הצרכים המורכבים של תהליך הטיפול בבקשות לסיוע. בהתחשב בכך שבחרנו לפתח מערכת מאפס, אפשר לומר שעמדנו במסגרת התקציב והלו"ז המתוכננים. בנינו את תהליך הטיפול בצורה יעילה מההתחלה ועד לקו הסיום מבלי להתבסס על מה שהיה קודם וזה בהחלט מעיד על כך שעשינו בחירה טובה".
אודי שויקי, ר"צ פרויקטים בבלאט לפידות: "האתגר היה ליעל את תהליך הטיפול בבקשות לתרומה המופנות לקרן לידידות וכן להאיץ את מהירות הטיפול ולשפר את איכותו. הבקשות לתרומות מורכבות מאוד והטיפול בהן דורש בדיקות רבות ואישורים. פלטפורמת הפיתוח Force.com אפשרה לנו להפוך תהליכים רבים מידניים לאוטומטיים ובכך לקצר משמעותית את זמני העיבוד והטיפול בבקשות".
ציון גבאי, מנכ"ל הקרן לידידות: "כחלק מההתחדשות וההתמקצעות של הקרן לידידות והפיכתה לקרן חברתית מובילה בשדה החברתי החלטנו לפתח ממשק טכנולוגי מתקדם בין הקרן לבין כל מאות הגופים הנתמכים על ידינו.
המערכת אמורה לשדרג באופן דרמטי את כל תהליך קבלת הבקשות מהארגונים והרשויות בשטח, לשכלל את תהליך קבלת ההחלטות בתוך הקרן ולהגביר את היכולת לבקר ולעקוב אחר ניצול כספי הקרן למימוש המטרות החברתיות ששמנו לעצמנו.
אנו משתדלים מאוד לזרז את הטיפול בבקשות לתמיכה, להגביר את השקיפות בנוגע לקבלת ההחלטות, לשכלל את יכולת הבקרה של הקרן על המענקים, ולשפר את יכולת איסוף המידע מהתוכניות השונות אותן אנו מפעילים. אנו מקווים ומאמינים שהמערכת החדשה תסייע בידינו לעמוד ביעדים אלה ולשפר משמעותית את פעילותנו למען החברה בישראל".
אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים'
בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית של Salesforce.com ושותפת הזהב היחידה של החברה בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, יישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com . בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרוייקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד. קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים, אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.
Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 11 שנה, היא אחת מחלוצות מיחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של למעלה ממיליארד וחצי דולר בשנה. לאחרונה דורגה SalesForce במקום הראשון בדירוג החברות החדשניות בעולם של מגזין פורבס.
לאתר בלאט לפידות: http://www.blat-lapidot.com/