הודעה לעיתונות

'חורים ברשת' בקמפיין מימון ההמון הגדול בישראל

במקביל למגמות בעולם, "חורים ברשת" מגייס את קהילת הקוראים הגדולה שלו כדי ליצור את פלטפורמת החדשות החברתית המובילה בישראל
בשנתיים האחרונות צמח בלוג בשם "חורים ברשת" והפך להיות אתר תוכן משפיע ומוביל בחזית הדיגיטלית, הסיפורים הוויראליים והטרנדים און ליין (האתר ממוקם ברשימת 40 האתרים הישראלים המובילים). רק בחודש יוני האחרון ביקרו באתר יותר מרבע מיליון גולשים, זאת בנוסף למאות ואף אלפי שיתופים לכל פוסט בפייסבוק (מחצית מהתנועה לאתר היא דרך הרשת החברתית).

מדי יום מתקבלות באתר פניות רבות של קוראים אשר מבקשים לסקר נושאים ותחומים נוספים. מנהלי האתר מספרים כיצד גילו שכל כך הרבה אנשים הפכו להיות "ציידי התוכן", העיניים והאוזניים של האתר, שמדווחים על המתרחש.

על אף הפופולריות, התגובות, הלייקים והשיתופים של הקהל, מתכונת הפעילות של "חורים ברשת" נשארה של אתר חדשות קלאסי. על כך מספר דורון גז (המנהל המסחרי של "חורים ברשת"): "גייסנו כותבים נוספים והגדלנו את כמות התכנים, אבל הבנו שהיום גם זה לא מספיק. יש המון סיפורים טובים שמחכים לנו שם בחוץ וקהל איכותי וחזק שיודע מה חדש, מה בוער ומה קורה. זיהינו את הפוטנציאל של הקהל שלא מסתפק בעמדת הטוקבקיסט".

כך צמחה התוכנית להפוך את האתר לשיתופי יותר באמצעות קמפיין גיוס כספים במיקור ההמון (crowd funding) הגדול בישראל עד כה.
כפי שמסביר גל מור (עורך ראשי): "הרעיון שעומד מאחורי האתר החדש הוא לשים את הקהילה על הבמה ולאפשר לה לתרום ולהשפיע על התכנים הטובים והמעניינים שיתפרסמו אצלנו. התוצאה תהיה יותר סיפורים טובים, מגוון דעות ויותר תוכן איכותי. אנחנו מאמינים בעתיד של עיתונות שיתופית ומשתתפת. זו המגמה שאנחנו מאמצים ומטפחים ואנחנו רוצים את הגולשים ביחד איתנו כשותפים. ביחד נביא את הסיפורים הכי מרתקים והכי עדכניים".

איך עושים את זה?
כחלק מהתהליך השיתופי, פותחים 'חורים ברשת' גם את תהליך הגיוס לקהל הרחב, ומוכיחים כי אימצו את רוח הקהילה. לציבור יתאפשר לתמוך בכספו באתר לפי מדרג, כאשר הסכומים בעמוד הגיוס נעים בין 3,000-89 ש"ח. בניגוד לזירת ההייטק המקומית אשר מבוססת במלואה על תורמים, משקיעים וקרנות, לראשונה בארץ מדובר על הקמת פלטפורמה אינטרנטית, אשר מבססת את תהליך הבנייה האירגונית על הצרכנים כשותפים האמיתיים.

כמה זה שווה לכם?
בתמורה לכל השקעה יקבל המשקיע מתנה. בין המתנות המוצעות: פאד פייסבוק לעכבר מחשב עם תמונת פרופיל המשתמש, קייס (מארז) לסמסונג גלקסי או אייפד בעיצוב פייסבוק אישי, או קנבס ועליו תמונה מהפייסבוק או אינסטגרם עם תודה מ"חורים ברשת".
כמו כן, התומכים במדרגות התמיכה השונות יקבלו גישה לאתר ללא פרסומות בפרקי זמן משתנים של בין חצי שנה לשנה.
וזה לא הכל!
כל תומך אשר יצטרף לחווית ההשקעה השיתופית הזו יזכה גם לתודה אישית מצוות 'חורים ברשת' בקיר הפייסבוק האישי שלו וגם ציון שמו בהיכל התהילה של התורמים כחלק מהאתר החדש

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תווית יחסי ציבור והפקות.