גלריית outstanding
גלריית outstanding
חפויי חוץ ירוקים
חפויי חוץ ירוקים
הודעה לעיתונות

גלריית outstanding מציגה גינה ירוקה, תרתי משמע!!!

למרות שמפלס הכנרת עלה מעט, בקיץ הזה כולנו ממשיכים לחסוך בשימוש במים, גם בעיצוב הגינה. אם בעבר הוספת צבע וחיות לקירות וגדרות החצר נעשתה בעיקר בעזרת צמחים מטפסים, הרי שכיום קיים פתרון ירוק ואקולוגי לחיפויי חוץ - גלריית OUTstanding מציגה סדרה חדשה של חיפויי חוץ מלאכותיים בעלי מראה טבעי ומלא חיים, המדמה צמחים שונים.

חיפויי החוץ החדשים יכולים לשמש כפריט דקורטיבי לגינה, ניתן לשלבם על קירות הבית או בגדר התוחמת את החצר, על עמודים ואף על קורות עץ למיניהן המוצבות בגינה, ובכך לשוות לה מראה ירוק ועשיר, המעניק אווירה פסטורלית.

החיפויים עשויים פלסטיק המדמה צמחייה טבעית, כך שהיתרון הגדול שלהם הוא שהם עמידים, הם אינם צורכים השקיה, אינם דורשים תחזוקה שוטפת, וגווניה הירוקים של הגינה ישמרו במשך כל עונות השנה. יתרה מכך, ניתן לרענן ולשנות את מראה הגינה בקלות, כיוון שמדובר בחיפויים בשלל צבעים וצורות בעלי הרכבה פשוטה ביותר. בסדרה, חיפויים בגוונים של ירוק-צהבהב, ירוק אדמדם (עם אפשרות לשלב פרחים אדומים), ועוד.

ניתן למקם את החיפויים על גבי גדרות עץ, פרזולי מתכת, עמודי בטון וכו'.

www.outs.co.il

OUTSTANDING גלריית
מושב גן הדרום
1700-707-600

גלריית OUTstanding במושב גן הדרום משתרעת על פני שטח רחב של כ-500 מ"ר, כאשר מערכות הישיבה והריהוט המעוצבים פזורים ברחבי הגלריה ובשטחים הפתוחים הסובבים לה, כך שהמבקרים נהנים מאווירה פסטורלית וכפרית, כזו המעלה רצון להעתיקה לגינתם הפרטית.
בגלריה מוצגים מגוון פתרונות ריהוט מעוצבים לגן, כמו מערכות ישיבה, פינות קפה, שולחנות אוכל, ברים, מיטות שיזוף, נדנדות, ועוד אביזרים ואקססוריז דקורטיביים נלווים לגן. כל הפריטים עשויים משילוב חומרי גלם איכותיים בהתאמה לאקלים הישראלי, וביניהם: עץ, ראטן, אלומיניום ובדים בעלי הגנת UV ברמה הגבוהה ביותר העמידים בפני שמש וגשם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Maxi מדיה - מערכות שיווק ויחסי ציבור.