גולדשטיין גלרי טפט
גולדשטיין גלרי טפט
מתוך קולקציית wall couture של מעצב העל אולף מוריץ
מתוך קולקציית wall couture של מעצב העל אולף מוריץ
הודעה לעיתונות

גולדשטיין גלרי טפט משיקה את אופנת העילית החדשה של מעצב העל אולף מוריץ

החיבור הבלתי ינותק בין ענף האופנה לענף העיצוב עולה שלב בקולקציית הטפטים wall couture החדשה, פרי שיתוף הפעולה בין מעצב העל אולף מוריץ לבין מותג חיפויי הקיר MARBURG. הקירות זוכים ללבוש אופנה עילית, כך שכל טפט זוכה למראה של שמלת ערב

מעצב הטקסטיל עטור הפרסים, אולף מוריץ, חבר שוב למותג חיפויי הקיר MARBURG והציב רף חדש של סטייל לעיצוב הקירות, המולבשים בסגנון מודרני ועשיר. תוצר שיתוף הפעולה הייחודי הינו קולקציה אלגנטית וססגונית הנקראת "wall couture", הכוללת מגוון טפטים בעיצובים מקוריים השואבים השראה מעולם הטקסטיל, כגון מוטיב הפרחים בקנה מידה גדול במיוחד, נוצץ ומטאלי המשולב עם רצועות רקמה. כמו כן, בקולקציה טפטים העשויים באלמנט ה"ריסוק", ובעלי משטח זהוב או כסוף עם גימור מלכותי.

בין הטפטים הבולטים בקולקציה, טפטים דמויי עור בגוון שחור או פחם אבן, עם טקסטורה של ריבועים חדים המכילים גרגירי צפחה, המשווים להם מראה אומנותי ומתוחכם. בטפטים אחרים, משולבים גם חרוזי זכוכית וגרגירים זהובים עם רקע זוהר העשוי משי, המדגישים את המבנה התלת מימדי, או נוספים שעוצבו בתוספת רצועות בד שנתפרו באופן ישר או עקום, וחוצות זו את זו מעל רקע מצופה בד פליז בגוונים שונים.

קולקציית "wall couture" מוצגת בטרקלין האדריכלים ומעצבי הפנים החדש של גולדשטיין גלרי טפט, יבואנית המותג, אשר מציג ספריית קטלוגים של חיפויים ובדים תואמים חדשניים בקשת רחבה של סגנונות, צבעים וחומרים.

להשיג בלעדית בגולדשטיין גלרי טפט
בוגרשוב 55, ת"א
03-5283610

WWW.TAPETIM.CO.IL

החל משנת 1845 היו הטפטים של MARBURGהגרמנית מילה נרדפת ליצירתיות, לחדשנות, לאיכות ולסגנון – הם קבעו את מגמות האפנה ואת מגמות השוק. עם למעלה מ-4,600 טפטים, החל מעיצוב עילית ועד ליישומים שימושיים, הטפטים של מרבורג מציעים פיתרונות בעיצוב הקיר לצרכים מסחריים ופרטיים, והם משווקים בעולם כולו. הטפטים של מרבורג קובעים את הטרנדים בטפטים, והם מעוצבים על-ידי שיתופי פעולה עם מעצבים בולטים, כמו: קארים ראשיד, אולף מוריץ ולואיג'י קולאני.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Maxi מדיה - מערכות שיווק ויחסי ציבור.