מפרסם: שחר תקשורת שיווקית
תאריך: 07/08/2012 09:12
נושא:
הודעה לעיתונות

הקשר הישראלי ל"סקרנות", שהחל צעדיו הראשונים בכוכב מארס חלק ממערכות רכב החלל פותח במרכז הפיתוח שלSiemens PLM בישראל

אתמול, יום שני ה-6 באוגוסט, נחת לראשונה "הקיוריסיטי" (סקרנות), רכב החלל של נאס"א, לחקירת כוכב הלכת האדום. " הקיוריסיטי" ידגום את הקרקע במשך השנתיים הבאות. הצלחת הנתחיתה ריגשה בעיקר את 200 עובדי צוות מרכז המחקר והפיתוח הישראלי של חברת Siemens PLM, שסיפקה את מערכות התכנון והייצור של מערכת רכב החלל.

בתהליך הפיתוח, הסתמכה המעבדה להינע סלוני של נאס"א JPL על חבילה פתרונות תוכנה, המתקדמות של Siemens (ביניהם פתרונות NX ו- TeamCenter) בכדי לתכנן, לפתח, לנתח ולדמות את תנאי הסביבה הקיצוניים, השוררים בחלל החיצון. "מדובר באחד ההישגים הגדולים, שהיה לנו הכבוד להיות מעורבים בהשגתו", אומר צבי פויר, מנכ"ל חברת Siemens PLM ישראל. עוד הוסיף כי "האתגר בפיתוח היה גדול במיוחד כי מרגע השיגור, לא ניתן היה לשנות או לתקן חלקים. פרויקט החלל המוצלח מצטרף לאתגרים חדשים שלנו בתעשייה הביטחונית והאווירית גם בישראל, באמצעות חברת מקיט מערכות".

מקיט מערכות בע"מ (1984) מקבוצת מלם- תים וכתר פלסטיק, היא החברה הותיקה והמובילה בתחום ה- PLM. חברת מקיט הינה הנציגה הבלעדית בארץ של BENTLEY ו- Siemens PLM Softwareוהיא מספקת לשוק הישראלי ולתאגידים היצרניים, פלטפורמה אינטגרטיבית של יישומי תוכנה המעצימים את יכולות הארגון לנהל את מחזור החיים של מוצריהם משלב הקונספט ועד סוף חיי המוצר. מקיט משווקת גם פתרונות לתעשייה התהליכית, לתחום ה- GIS, הנדסה אזרחית, מים ביוב ותיעול. ללקוחותיה מציעה מקיט מגוון רחב של שירותים מקצועיים: ניתוח מערכות, שירותי ייעוץ, יישום ואינטגרציה, הדרכה, תמיכה מיכה באתר הלקוח ומרכז שירות. לאתר החברה: www.mckit.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.