מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 22/08/2012 12:20
נושא: מחשבים
הודעה לעיתונות

אלעד מערכות השלימה פרויקט לשדרוג מערכת לניהול מסמכים - ShareDocs - במשרד הבריאות

מערכת ניהול המסמכים ShareDocs במשרד הבריאות, המשמשת כ- 1,000 משתמשים ולניהול כ- 3 מיליון מסמכים, שודרגה לפלטפורמת Microsoft SharePoint 2010
אלעד מערכות השלימה את שדרוג מערכת ניהול המסמכים פרי פיתוחה במשרד הבריאות לפלטפורמת Microsoft SharePoint 2010. מספר המשתמשים במערכת, הפרוסים על עשרות אגפים ולשכות במשרד הבריאות, מגיע עד כ- 1,000 משתמשים, אשר ינהלו כ- 3 מיליון מסמכים באמצעותה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ב- 250,000 ₪, כולל תחזוקה.

מערכת ניהול המסמכים ShareDocs משמשת במשרד הבריאות לניהול דיגיטלי של תהליכים רבים מבוססי מסמכים.
אגף ה- ECM באלעד מערכות הטמיע במשרד הבריאות את הגירסה המתקדמת ביותר שלו - ShareDocs 4.0 , שהיא למעשה מערכת ניהול המסמכים היחידה בשוק המבוססת על פלטפורמת 2010 SharePoint של מיקרוסופט. השדרוג לפלטפורמת Microsoft SharePoint 2010 מקנה, בין היתר, יכולות חיבוריות למערכות משיקות ל- ShareDocs כגון מערכות CRM, מערכת SAP, מערכות מג'יק ומערכות ליבה נוספות. למערכת שהוטמעה במשרד הבריאות תשתית רחבה ויציבה, הכוללת את כלל הפונקציות שמציעה ה- ShareDocs ומאפשרת שילוב עתידי של מנוע החיפוש המתוחכם FAST –ושל ארכיון ומדיניות שמירה בהתאמה מלאה לציפיות הלקוח וצרכיו. תהליך השדרוג היה קצר ונמשך כחודש וחצי בלבד.

מערכת ה- ShareDocs מתאפיינת ביכולות ייחודיות כמו קישור בין מסמכים, תזכורות ומשימות, איגוד כלל התוכן הארגוני במסך אחד ועוד. הממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמש ובכך משפר את זרימת המידע והתוכן בארגון ומחוצה לו, ומסייע בהפיכת המידע הארגוני לזמין ונגיש.
לדברי שירה לב עמי, מנמ"רית משרד הבריאות: "מערכת ShareDocs בשילוב עם SharePoint 2010 של מיקרוסופט מספקת פלטפורמה מקצועית הכוללת באופן מובנה מרכיבים רבים שמרבית המערכות זקוקות להן, כגון ניהול ושמירה של תעבורת מיילים, פקסים, דואר אלקטרוני וניהול מסמכים. חברת אלעד העמידה עבור משרד הבריאות צוות מקצועי המתמחה בטכנולוגיה זו, אשר עובד איתנו בשיתוף פעולה הדוק ומתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציב המשרד".

"מערכת ה- ShareDocs היא אפליקציית Web הכוללת מנגנוני חיפוש, ממשק לחתימה דיגיטלית ותיוקים אוטומטים לפי מאפייני ברקוד וכו'. מהירות היישום, פשטות ממשק המשתמש, וקלות ההתאמה הופכות אותה לכלי מתאים עבור מגוון מערכות במשרד הבריאות. היא מאפשרת ניהול יעיל של כלל המסמכים במקום אחד משותף תוך מחשבה על סביבת עבודה paperless"". בנוסף התשתית החדשה תאפשר לתמוך בחיבור מערכות קיימות במשרד הבריאות למערכת ניהול מסמכים אחת". אמר זוהר שלום, מנהל הפיתוח של אגף ECM באלעד מערכות.
לדברי אורן בן יוסף, מנהל לקוחות ממשלה ובריאות, מיקרוסופט ישראל: SharePoint 2010" של מיקרוסופט הוא אחד הפתרונות המובילים בשוק כיום עבור ארגונים, המספק פלטפורמה ארגונית חסכונית לבניית פתרונות המאפשרים תגובה מהירה לשינויים ולצרכים העסקיים. הפלטפורמה תורמת, בין היתר, לשיתופיות המידע בארגון כאשר ניהול כל המסמכים ב- ShareDocs מתבצע במקום אחד משותף, תוך מחשבה על סביבת עבודה נטולת נייר. SharePoint 2010כוללת שילוב תהליכי עבודה אוטומטיים, המאפשרים למשרד הבריאות ניצול הזדמנויות יעיל ושיפור טיב השירות לאזרח".

אודות אלעד מערכות

קבוצת אלעד חוגגת השנה 30 שנים להקמתה והיא מעסיקה למעלה מ- 750 מומחים.
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.
אלעד מערכות היא שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית ברמת Premier של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשייה אווירית, משטרת ישראל ועוד. לאתר החברה: www.elad.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.