JVC
JVC
JVC GC-XA1
JVC GC-XA1
JVC GC-XA1
JVC GC-XA1
הודעה לעיתונות

JVC מציגה : אקשן! מצלמים!

מותג הצילום הבינלאומי JVC מציג את GC-XA1, מצלמת האקסטרים הראשונה והחדשה שלו במשקל של 126 גרם בלבד, הניתנת לשליטה דרך הסמארטפון

עבור וידיאו-בלוגרים המצלמים עצמם בשם הביטוי האישי, עבור חובבי הצילום האמנותי בעלי הפרספקטיבה החופשית והיצירתית, ובמיוחד עבור ספורטאים ומטיילים הנוהגים לתעד את מסעותיהם -
המותג JVC משיק בישראל את מצלמת הוידיאו ההיברידית GC-XA1 בעלת החיבור הייחודי, אשר הופך את חוויית הצילום לפן חדש ואמנותי, כך שהצילום למעשה לוכד את כל מה שעיניכם רואות.

הקומפקטית החדשה וקלת המשקל (126 גרם בלבד!) לבית JVC, בעלת חיבור גמיש וייחודי המאפשר למשתמשיה חוויית צילום חדשה, הודות לכך שהיא יכולה להתחבר לכל מקום, ללא הצורך להחזיקה בידיים: לאופניים, לקסדה, למחשב, לחצובה, לרכב... אין סוף למקומות ולזוויות הצילום. יתרה מכך, היא קשיחה ומתאימה לצילום בכל פעילות ספורטיבית או אקסטרים, עמידה למים עד לעומק של 5 מטרים, עמידה לזעזועים עד לנפילות של 2 מטרים, עמידה לאבק ולקור.

אוהבי טבע ונופים אינסופיים? -המצלמה מאובזרת בעדשת צילום (4x) עם זווית רחבה במיוחד של 170 מעלות, כך שבטיול הזריחה למכתש רמון או בחופשת הסקי, תוכלו לצלם תמונות פנורמיות, או אם תרצו לצלם את דירתכם המועדת להשכרה, כך שהיא תיראה גדולה יותר – ה-GC-XA1 בהחלט 'תעשה את העבודה'. לוידיאו בלוגרים או למכורי הפייסבוק שבינינו, המצלמה אף מצוידת ב-WiFi, כך שניתן לצלם ולהעביר בזמן אמת את סרטוני ה-MPEG-4 (MP4) ישירות לסלולארי או למחשב.

המצלמה החדשה מתהדרת גם בתפריט ידידותי ונגיש, מסך LCD 1.5” המכוסה בגומי העמיד לשריטות, איכות צילום של Full HD 1920x1080, איכות תמונה של 5 מגה-פיקסל וחיישן CMOS בצילום סטילס ומייצב תמונה DIS המספק תמונות יציבות גם בצילום בעת תנועה.

להשיג בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות

קבוצת אלודה נוסדה בשנת 1989 והינה הנציגה הרשמית והיבואנית הבלעדית של מותגי צילום בינלאומיים מובילים, ביניהם, Olympus, Casio, JVC ו- AGFA PHOTO. סל המוצרים שהחברה מייבאת ומפיצה כולל מצלמות דיגיטאליות, מצלמות וידיאו, עדשות צילום, רשמקולים ומשקפות. בין לקוחות החברה נמנות רשתות השיווק המובילות בישראל ביניהן אופיס דיפו, שקם אלקטריק ומחסני חשמל, מוסדות, אוניברסיטאות, מפעלים וחברות הייטק כמו גם חנויות צילום, אלקטרוניקה ומחשבים. החברה, שבבעלות מייסדה דוד אלון, מספקת ללקוח לצד המוצרים השונים, תמיכה ושירותי מעבדה לתיקוני תקלות ISO9000 תוך שיתוף פעולה עם היצרנים השונים מחו"ל. לחברה מרכז לוגיסטי בתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Maxi מדיה - מערכות שיווק ויחסי ציבור.