לוגו "המקצוענים"
לוגו "המקצוענים"
הודעה לעיתונות

"המקצוענים" משיקים קמפיין פרסומי חדש בשווי חצי מיליון ₪ באתר ynet

"המקצוענים", מקור אמין למציאת בעלי מקצוע באינטרנט, בסלולאר ובמיליון חוברות מודפסות, משיק קמפיין פרסומי חדש באתר ובאפליקציה הסלולארית של ynet בשווי חצי מיליון שקל.

כמה פעמים שמעתם את אמא שלכם אומרת: "לפני שמכניסים מישהו הביתה..." קמפיין המקצוענים עשה שימוש משעשע ברעיון, והפך את עמוד הבית של ynet לבית ישראלי טיפוסי, שכמו ברוב הבתים סובל מ"קלקולים" שונים, כאלה הדורשים תיקון של בעל מקצוע: המזגן מתקלקל, מכונת הכביסה מציפה, הצינור באמבטיה מתפוצץ ויש ג'וקים במקום שהכי לא מתאים לראות אותם מטיילים...

המסר הקריאטיבי שנבחר לקמפיין: "לפני שמכניסים בעל מקצוע הביתה, תהיו בטוחים שהוא מקצוען".

המסר מדגיש את הערכים המוספים של המקצוענים לצרכן הישראלי: סינון מוקדם של בעלי מקצוע ובקרה שוטפת עליהם.

סיסמת המותג המלווה גם את הקמפיין הפרסומי הנוכחי היא: "המקצוענים - יש על מי לסמוך!", והיא העומדת בבסיס האסטרטגיה השיווקית של החברה לשנת 2012.

"במקצוענים עוברים בעלי המקצוע תהליכי סינון ובקרה שוטפת על איכות השירות" אומרת יפעת צימרמן, סמנכ"ל השיווק של החברה "לא פעם נאלצנו להסיר משורותינו בעלי מקצוע שמגלים חוסר הוגנות כלפי הצרכן". צימרמן מוסיפה: "נכון, לא כל בעל מקצוע יכול להיות חלק מהמקצוענים. מטרתנו לרכז רק בעלי מקצוע טובים, הגונים וראויים ומי שאינו מקצוען מקומו לא אתנו. צרכן המזמין בעל מקצוע מהמקצוענים יודע שיש לו גב ושיש לו על מי לסמוך.

למקצוענים מוקד גישור ויישוב מחלוקות בין צרכנים לבעלי מקצוע, המטפל באופן שוטף בכל בעיה שמעלים הצרכנים.

צימרמן מפרטת: "לכל ישראלי יש את הזכות לקבל שירות מצוין - לא פחות. מוקד הגישור הוא קו תקשורת ישיר שפתחנו לצרכן הישראלי. מטרתו לאפשר לנו לעמוד לצד הצרכן ברגעים בהם הוא נאלץ להתמודד מול בעל מקצוע שלא סיפק שירות הולם, או גבה ממנו סכום לא סביר בעבור העבודה שביצע. אנחנו נחושים להבהיר לצרכן שהוא לא לבד וכי מאחוריו עומד גוף מקצועי, אמין וחזק שדורש שיקבל את הטוב ביותר".

התכנית "יצאת צדיק" של חיים הכט, מגבירה את המודעות לקלות הבלתי נסבלת שבה בעלי מקצוע יכולים להונות את לקוחותיהם. הצרכן הישראלי הבין כי הזמנת בעלי מקצוע חייבת להיות מגובה בתהליך של בדיקה, סינון ובקרה, כדי להבטיח שנותן השירות או מבצע העבודה הוא בעל מקצוע רציני והגון.

בשנים האחרונות הפך אתר המקצוענים, www.pro.co.il, למקור מרכזי לאיתור בעלי מקצוע מומלצים לבית. הוא גם הפך לפתרון חיוני ואפקטיבי עבור בעלי מקצוע הגונים שרוצים להעניק שירות טוב ולהתפרנס בכבוד, מבלי להיתקל בכל פעם בלקוחות מפוחדים וחשדנים.

"פלטפורמות רבות מאפשרות לצרכן הישראלי לאתר את בעל המקצוע הדרוש לו, אך רק 'המקצוענים' נותנים מענה אמיתי לצרכן במידה ויש בעיה אחרי ביצוע העבודה ", אומר ארז סתר, מנכ"ל החברה ואחד מבעליה: "מדובר בתחום לא פשוט, שסבל מהרבה מאד חאפרים לאורך שנים. הרעיון העומד בבסיס חברת המקצוענים מיום הקמתה בשנת 2003, הוא ליצור מקום אחד שמאפשר מציאת בעל מקצוע לבית בראש שקט".

נוסף לאתר האינטרנט [www.pro.co.il ]ולאפליקציה הסלולארית, מפיצים "המקצוענים" מדריכים מודפסים אל מפתן דלתם של מעל מיליון בתי-אב בישראל, לפי פילוח אזורי".

משרד הפרסום: עצמי
סמנכ"ל שיווק: יפעת צימרמן
מנהל קריאייטיב: עמרי אסטל (לשעבר אידיאולוג'יק),
ארט דירקטור: דב וולס
יחסי ציבור: חנן זיסו תקשורת

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- חנן זיסו תקשורת.