כריכת ספרם החדש של דיויד מטאס וד"ר טורסטאן טריי " איברים בחסות המדינה "
כריכת ספרם החדש של דיויד מטאס וד"ר טורסטאן טריי " איברים בחסות המדינה "
הודעה לעיתונות

דו"ח חדש אודות קצירת האיברים בכפייה ממתרגלי פאלון גונג בסין חושף הוכחות חדשות

דו"ח חדש אודות קצירת האיברים בכפייה ממתרגלי פאלון גונג בסין חושף הוכחות חדשות

הזדמנות לראיון יחודי :

הארגון העולמי לחקר רדיפת מתרגלי הפאלון גונג בסין (WOIPFG) מודיע על פרסום דו"ח חדש המכיל ראיות והוכחות חדשות לקצירת איברים הנעשית בכפייה ממתרגלי השיטה הרוחנית פאלון גונג ( פאלון דאפא ) בסין. הראיות כוללות מספר הקלטות טלפוניות שנעשו למספר דמויות בכירות מאוד במשטר הסיני. במיוחד בולטת ההקלטה שנעשתה ללי צ'אנג- צ'ון (Li Changchun )חבר בוועדה המתמדת של המפלגה הקומוניסטית הסינית. החוקר שהתקשר התחזה לחבר אחר בוועדה המתמדת. בשיחתם המוקלטת הודה לי מפורשות שאדם בשם זו יונג- קאנג (Zhou Yongkang ) הוא האחראי על קצירת האיברים ממתרגלי הפאלון גונג.

בימים אלו פורסם ספר חדש ( שערך עורך הדין דיוויד מטאס ורופא השתלות אמריקאי שחקר את התחום ד"ר טורסטאן טריי ) המכיל את העדויות העדכניות שאספו, החושף את היקף, גודל וחומרת הזוועה. הספר מאגד מאמרים של 17 מומחים וחוקרים, בניהם גם פרופסור יעקב לביא- מנהל מחלקת השתלות לב בבית החולים תל השומר.
עורך הדין היהודי- קנדי מר דיוויד מטאס, המתמחה בזכויות אדם, אשר העמיד לדין פושעי מלחמה נאצים בקנדה, יחד עם עורך הדין חבר הפרלמנט הקנדי לשעבר דיוויד קילגור היו מועמדים לפרס נובל לשלום על מחקרם ופועלם הנרחב לחשיפת פשעים אלו שמבצעת המפלגה הקומוניסטית הסינית (עד לרגע זה), ועל מאמציהם להפסקתם. מחקרם פורסם בספר
Bloody Harvest The killing of Falun Gong for their organs

מר מטאס נמצא בימים אלו בביקור קצר בארץ
ויהיה זמין בירושלים לראיונות באנגלית בבוקר יום ג' - 11.09.12

שאלה חדשה נוספה לטופס בקשת ויזה לארה"ב:
בחודש מאי השנה ( 2012 ) מחלקת המדינה האמריקאית פרסמה את דו"ח זכויות האדם השנתי שלה, ובו צווינו הוכחות ארגוני זכויות האדם השונים ודו"חות החקירה המאשרים את קיום קצירת האיברים ממתרגלי הפאלון גונג בסין. בעקבות ריבוי ההוכחות הוסיפה מחלקת המדינה שאלה חדשה לטופס בקשת ויזה לארה"ב:"האם אי פעם הייתי מעורב ישירות בתהליך השתלה של איברים או רקמות אדם"?
לאחר הוספת השאלה לטופס ציין מר מטאס : " זה מועיל. זהו תקדים טוב למדינות אחרות. אציע את הוספת השאלה בקנדה. למרות שסביר מאוד שהתשובה לשאלה בטופס תהיה לא, אדם יכול לאבד את מעמדו באם יוכח שענה שקר. "
לתאום ראיונות אנא פנו ל– אורה : 0526212478

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז המידע הישראלי של פאלון דאפא.