מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 11/09/2012 11:01
נושא: אינטרנט ודיגיטל
הודעה לעיתונות

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים משיקה היום ערוץ יוטיוב ממותג שפותח על ידי תבונה מילניום

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים משיקה ערוץ אינטראקטיבי חדש ב – YouTube
הערוץ פותח על ידי תבונה מילניום מקבוצת SQlink, בשיתוף הדוק עם גוגל

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים משיקה היום (10 ספטמבר 2012) ערוץ ממותג, אינטראקטיבי ביוטיוב
http://www.youtube.com/rsa. הערוץ פותח ע"י תבונה מילניום מקבוצת SQlinkבשיתוף פעולה עם גוגל.

ערוץ YouTube מזמן לגולשים חוויה אינטראקטיבית, תוך כדי שימוש בפלטפורמת הווידיאו המתקדמת של YouTube, ומערכות טכנולוגיות מתקדמות נוספות. הערוץ פותח באמצעות flash דינאמי ו- net ומכיל מערכת תצוגה מתקדמת.

הערוץ כולל עולמות נפרדים הפונים למשתמשי הדרך: הולך רגל, רוכב אופניים, רוכב אופנוע, נהג רכב, נהג צעיר ועוד. כל עולם מכיל את התוכן הרלוונטי אליו מנקודת המבט שלו, תוך התייחסות לנושאים כמו: מהירות נסיעה, נהיגה בהשפעת אלכוהול, התקני ריסון, הסחת דעת, עייפות וכיוצ"ב. הגולשים יוכלו להתחיל בפעילות כאשר הם מבצעים את דרישות הסף בכל עולם תוכן - רוכבי האופניים נדרשים לחבוש קסדה, הנהגים נדרשים לחגור חגורה, בדף האלכוהול – צריך לשתות לפני תחילת הפעילות משקה אלכוהולי על מנת לחוש את השפעת האלכוהול וכו'. בנוסף בכל עולם תוכן מופיעים סרטונים רלוונטיים, מבזקי "הידעת", נתונים סטטיסטיים, טיפים, קמפיינים מן העולם ועוד.

בסך הכל משולבים כרגע בערוץ כ- 450 סרטוני וידאו הכוללים תשדירים של קמפיין, תשדירי רדיו, סרטוני הדרכה לאוכלוסיות בסיכון בניהם סרטונים לילדים בחלוקה למגזרים שונים, כולל המגזר החרדי והמגזר הערבי. ניתן גם למצוא הפניות לסרטונים בנושא בטיחות בדרכים מהעולם. בערוץ קישור מלא לדף הפייסבוק של הרשות, רשימת סרטים חדשים, דירוג הסרטים הנצפים ביותר וקמפיינים מהעולם.

מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים רון מוסקוביץ: "כמי שמכירים בחשיבות הרבה הטמונה בנוכחות של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במדיה החברתית בכלל וב- YouTube בפרט, השקענו את מלוא המרץ והמשאבים ופיתחנו באמצעות הפלטפורמה של גוגל את ערוץ ה- YouTube הממותג. ערוץ זה חדשני, עשיר בתכנים ומשחקים אינטראקטיביים ומספק לגולשים חוויה מתוך הבנה כי זו הדרך הידידותית, המעניינת והמעודכנת להעברת תכנים לציבור".

הערוץ האינטראקטיבי החדש הוא חלק ממערך הנכסים הדיגיטאליים המתקדמים שהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים העלתה לאחרונה לאוויר:

  • אתר אינטרנט חדש - אתר האינטרנט החדשני של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שהושק לאחרונה, ומהווה את המילה האחרונה ביישום אתרי אינטרנט הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט חוויית המשתמש.
  • עמוד Facebook חדש - עמוד חדש לפייסבוק בשם "חושבים חיים – הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים" ובו חברים למעלה מ– 24,333 איש.
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.