הודעה לעיתונות

אלפים צפויים לפקוד את היכל התורה של 'עוז והדר' באומן

עשרות אלפי המתפללים שיפקדו במהלך ראש השנה את אומן על מנת לשהות בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב יוכלו לקיים במהלך שהותם את לימודיהם הסדירים מבלי להתאמץ יתר על המידה.

ממלכת התורה 'עוז והדר' שהוציאה לאור עולם את הגמרות המבוארות "מתיבתא" שכבשו את עולם התורה, הקימה לראשונה היכל תורה מפואר באומן לתועלת הלומדים. בהיכל התורה יוכלו להתקבץ הלומדים וללמוד מתוך הרחבת הדעת בגמרות המהודרות של 'עוז והדר'. בהיכל התורה של 'עוז והדר' יתקיימו שיעורי הדף היומי בכל שעות היממה בשיתוף עם ארגון 'נעשה ונשמע'.

באוהל גם יילמדו שיעורים בספר הקדוש "אור החיים" עם פירוש "מאורי החיים" שחובר ע"י ראש ביהמ"ד של עוז והדר הגאון רבי מנחם מנדל פומרנץ שליט"א, מתוך סדרת ספרי האור החיים שיו"ל ע"י 'עוז והדר' ב-10 כרכים המהווים אנציקלופדיה לתורה רבנו ה'אור החיים'.

לצורך המיזם הייחודי שונעו אלפי גמרות ושאר הספרים שבהוצאת 'עוז והדר' ברכבת אווירית לאוקראינה, ושם שינעו משאיות את הספרים להיכל התורה של 'עוז והדר' באומן.

מנכ"ל 'עוז והדר' הרב חנוך דרנגר מסר:"רבבות מעמך בית ישראל משתתפים בראש השנה באומן, אולם עד היום לא ניתן מענה אמיתי לאלפים שביקשו לקיים את לימודיהם. היכל התורה שהקמנו באומן מאובזר בספרייה עשירה ובגמרות המהודרות של 'עוז והדר' על מנת שגם בעת שהותם באומן, יוכלו לומדי התורה לקיים את חוק לימודיהם ואין ספק שהדבר בהחלט יוסיף סנגוריה על עם ישראל בימי הדין".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.