מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 13/09/2012 10:26
נושא: טכנולוגיה והייטק
מאיה קומרוב. צילום: יח"צ
מאיה קומרוב. צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

המשלחת הגדולה ביותר מישראל לכנס הענן הגדול בעולם - מבלאט לפידות

בלאט לפידות ב-Dreamforce 2012
שותפת הזהב של Salesforce.com משגרת משלחת לכנס הענן הגדול בעולם

חברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים', נציגת Salesforce.com ושותפת הזהב היחידה בישראל, משגרת את המשלחת הגדולה ביותר בין שותפות Salesforce.com מישראל: 5 נציגים מטעם החברה יטוסו לכנס Dreamforce 2012 שייפתח בסאן-פרנסיסקו ב-18.9. חברי המשלחת ישתלמו אודות מוצרים וטכנולוגיות חדשות, וביניהם נציגי הנהלת החברה הבכירה, מנהל הפיתוח ומהנדס ה-Presale.

מארגני כנס Dreamforce 2012, בו צפויים להשתתף למעלה מ-50,000 איש, מבטיחים כי הכנס השנה יהיה אף דינאמי ואינפורמטיבי מהרגיל, זאת בזכות רשימת הדוברים המרשימה ביותר עד כה. בין הדוברים: מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce.com; גנרל קולין פאוול, לשעבר Secretary of State בארה"ב; ג'ף אימלט, יו"ר ומנכ"ל ג'נרל אלקטריק; סר ריצ'רד ברנסון, מייסד קבוצת וירג'ין, ורבים נוספים. אירוע מיחשוב הענן של השנה הוא גם אירוע ה-Social Enterprise של השנה, והמבקרים בו יוכלו ללמוד מפי מובילי התעשייה ומתווי הדרך – על מהפכת הארגון החברתי המשנה את האופן בו עסקים מתנהלים.

חברי המשלחת המבקרים בכנס יקבלו את העדכונים החמים ביותר על מוצרי Salesforce.com המציעים פתרונות בתחומים השונים לארגונים מכל מגזר ובכל גודל, ביניהם מכירות, שירות ותמיכה, שיווק, בקרה ופיתוח. כמו כן, יתנסו בטכנולוגיות החדישות ביותר, וישדרגו את רמת הידע, היכולת והמיומנות עם למעלה מ-750 מומחים.

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות: Salesforce.com מובילה את המהפכה החברתית בעולם ויחד איתה בלאט-לפידות מובילה את המהפכה בישראל. כשותפת זהב של Salesforce.com, אנו מחויבים להמשיך ולעמוד בסטנדרטים של החברה החדשנית ביותר בעולם, כלומר להשקיע ולהתעדכן תמיד בפתרונות החדשניים ביותר בעולם - ולהביא את הבשורה לכל העסקים בישראל".

אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.
קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.
Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.