הודעה לעיתונות

OLYMPUS הכריזה על עדשה ו-3 מצלמות חדשות בתערוכת PHOTOKINA 2012

מותג הצילום OLYMPUS (אולימפוס) חשף במהלך החג בתערוכת הצילום PHOTOKINA עדשה חדשה ו-3 מצלמות חדשות: שתי מצלמות מסדרת PEN עם טכנולוגיית ה-O-MD EM5 המתקדמת, ומצלמת דגל בסדרת ה-STYLUS, ה-XZ-2

בתערוכה נחשפו 2 מצלמות חדשות בסדרת ה-PEN המוכרת: ה-E-PL5 (PEN LITE) וה-E-PM2 (PEN MINI), המשלבות בין העיצוב המודרני הייחודי לסדרה לבין אלמנטים חדשניים המאפיינים את O-MD מצלמת הדגל של המותג; עם חיישן MOS, 16 מגה-פיקסל ומעבד התמונה המתקדם TruePic VI, אשר הופך את הפוקוס האוטומאטי לחזק ומהיר יותר, בדיוק כמו במצלמת הדגל.

מסך המגע LCD המתכוונן של ה-E-PL5, מעניק לצלם גמישות לצילום יצירתי בזוויות שונות ומשונות- החל מגבהים נמוכים מאוד ועד למעל הראש- מקומות שהעין האנושית לא יכולה להגיע אליהם. לעומתה, ה-E-PM2 תוכננה על מנת להקל במיוחד על הצלם, כך שהיא כוללת גם כפתור למחיקת תמונת וגם כפתור לניגון חוזר. המצלמות החדשות פשוטות במיוחד לתפעול ובעלות קישור Wi-Fi ישיר למדיה החברתית, כך שניתן לשתף תמונות דרך הסמארטפון.

בתערוכה הושקה גם ה-XZ-2, מצלמת הדגל החדשה בסדרת STYLUS, אשר מציגה יכולות ביצוע ייחודיות בקטגוריה, הכוללות עדשת זום 4X רחבה וסופר-בהירה (28-112 מ"מ) עם מפתח צמצם ענק f/1.8-2.5, לצד גודל קומפקטי שנכנס לכל כיס, במשקל אולטרא-קל ומסך מגע מתכוונן. כמו כן, השילוב בין טווח הזום הגדול של המצלמה, אשר מתחיל מ-1 ס"מ בצילום מאקרו ועד לצילום נופים רחבים, לבין חיישן CMOS, ISO 12800 ומעבד תמונה TruePic VI – הופך אותה לאידיאלית לכל סוג של צילום ובכל תאורה, כך שהתוצאה שתתקבל תהיה תמונות בעלות צבעים "חיים", פרטים עשירים ורעש נמוך.

עם מימדים של קומפקטית ויכולות של מצלמת רפלקס, ה-XZ-2 החדשה אובזרה בגלגלת לשליטה היברידית, כך שקיימת גישה מאוד נוחה להגדרות המצלמה והדבר הופך את הצילום למהיר מאוד ויותר אינטואיטיבי במצבי צילום שונים. מבלי להסיר את המבט מהאובייקט המצולם, ניתן להשתמש בגלגלת על מנת להתאים את הזום או הפוקוס במצב אנלוגי, או לכוונון את הפרמטרים במצב צילום דיגיטלי. בונוס נוסף לצלמים הוא הפוקוס האוטומאטי המהיר במיוחד, אותו ניתן להפעיל בלחיצה פשוטה על מסך המגע המתכוונן LCD 3 אינ' (920,000 פיקסלים).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Maxi מדיה - מערכות שיווק ויחסי ציבור.