מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 28/09/2012 15:40
נושא:
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

אינטל הכריזה על טאבלטים חדשים: לאינטל ישראל היה חלק מרכזי בפיתוח המעבד החדש שמאחורי הטאבלטים

הטאבלטים החדשים של אינטל: שלושה שבועות חיי סוללה בסטנד ביי, 10 שעות וידאו HD , ותמיכה מלאה בטאץ' של חלונות 8
אינטל הכריזה באירוע שנערך בקליפורניה על מגוון טאבלטים חדשים מתוצרת אייסר, אסוס, דל פוטג'יסו, HP, לנובו, LG, סמסונג ו-ZTE. אינטל ישראל נטלה חלק מרכזי בפיתוח המעבד החדש שמאחורי הטאבלטים

28 בספטמבר, 2012 – אינטל ושותפותיה חשפו את הגל הראשון של טאבלטים עם מסך מתקפל המבוססים על המעבד החדש Atom Z2760 (לשעבר שם קוד "קלובר טרייל" - clover Trail) שפותח גם בישראל. מעבד Intel Atom Processor Z2760 מאפשר ליצור טאבלטים דקים עד 8.5 מ"מ וקלים עד משקל של 700 גרם. הטאבלטים כוללים חיי סוללה ארוכים במיוחד עם יותר משלושה שבועות של מצב סטנד-ביי מחובר ויותר מ-10 שעות של השמעה מקומית של וידיאו HD.

הטאבלטים ניתנים להפעלה באמצעות טאץ', מקלדת ועכבר או עט. הם כוללים יכולות כגון Intel Burst Technology, IntelHyper-threading Technology. בנוסף הם כוללים אתחול מאובטח (Secure Boot) וטכנולוגיית Platform Trust (PTT) של אינטל המובנית בקושחה.
אינטל פונה באמצעות טאבלטים חדשים אלה גם לשוק הארגוני ולא רק לצרכנים פרטיים. הטאבלטים יכללו מעבדי Intel Core vPro שיאפשרו לארגונים לקבל אבטחת מידע ברמה גבוהה, המסתייעת גם ביכולת ניהול ויכולות וירטואליזציה.

הודות לטכנולוגיית Intel vPro ארגונים יוכלו לנהל מרחוק את הטאבלטים, מבלי להתחשב האם המחשב דולק או במצב של מערכת ההפעלה.
בזכות טכנולוגיית אבטחת המידע שפותחה באינטל ירושלים יכללו הטאבלטים את מגוון תכונות האבטחה, לרבות טכנולוגיית Enhanced Intel נגד גניבות, Intel Secure Key, Intel OS Guard, טכנולוגייתEnhanced Inte Identity Protection וטכנולוגייתIntel Trusted Execution .

ישי פרנקל, מנכ"ל מרכז הפיתוח של אינטל ירושלים, אמר: "מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל נטלו חלק מרכזי בעיצוב ופיתוח המעבד החדש ממשפחת מעבדי האטום, הן בצד החומרה והן בצד מעטפת התוכנה של הרכיב. מגוון טכנולוגיות מתחום אבטחת המידע ששולבו במעבד, פותחו במרכזי הפיתוח בארץ, תוך שיתוף פעולה הדוק עם חברת מיקרוסופט".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.