מפרסם: HOT
תאריך: 02/10/2012 11:15
נושא: טלוויזיה
Southland
Southland
הודעה לעיתונות

הדרמה המשטרתית עטורת השבחים "סאות'לנד"- החל מה-23.10 ב-HOT Zone

הדרמה המוערכת, שהגדירה מחדש את ז'אנר סדרות המשטרה, כבר חודשה לעונה חמישית בארצות-הברית, לאחר שגרפה שלושה פרסי "אמי" וביקורות יוצאות דופן. לוסי לו ואפילו עוז זהבי מגיעים לתפקידי אורח בסדרה מלאת העוצמה, שמעניקה מבט חשוף ואותנטי על משטרת לוס אנג'לס

הדרמה המשטרתית "סאות'לנד" ("Southland") נוצרה על-ידי זוכת ה"אמי" אן בידרמן ("פחד ראשוני"), בהפקת חברת "Warner Bros" וזוכה שישה פרסי ה"אמי" ג'ון וולס ("חסרי בושה", "ER" ומי שיפיק את הגרסה האמריקאית של "עספור").

3 מיליון מעריצים אדוקים צופים בממוצע בסדרה, המשודרת ברשת הכבלים "TNT", לאחר שהושקה ברשת "NBC". לאחרונה חודשה "סאות'לנד", שגרפה לאורך השנים שלושה פרסי "אמי", לעונה נוספת וחמישית, שתחל בשנת 2013. את צוות השחקנים הנודע מובילים מייקל קודליץ ("אחים לנשק"), בן מקנזי ("האו.סי"), רג'ינה קינג ("ריי") ושון האטוסי ("אלפא דוג").

ה"ניו יורק טיימס" כתבו אודותיה "מהפנטת, קשוחה ומותחת באופן ראוי להערצה. אין סדרה בטלוויזיה שדומה ל"סאות'לנד"". ב"הוליווד ריפורטר" נכתב "משכנעת מהדקה הראשונה ועד הכתוביות. מקום שמעריצי טלוויזיה חכמה ירצו להיות בו מדי שבוע. להפסיד את הסדרה הזו יהיה בגדר פשע". ב"וושינגטון פוסט" נכתב- "הצעד הגדול הבא לסדרות משטרה באשר הן. סדרה בשיעור קומה גבוה ובגאונות מסמרת שיער. האנשים שעושים את "סאות'לנד" יודעים מה הם עושים, והם עושים את זה בכזו חדשנות ולהיטות, שניתן לחשוב שזה לא נעשה בעבר, שזאת סדרת המשטרה הראשונה אי פעם". ה"וול סטריט ז'ורנל" כתבו בביקורתם- "רק לחכות לפרק חדש שלה מדי שבוע הוא ריגוש, וכשהיא באוויר, כמעט קשה לנשום. זהב טלוויזיוני. אחת מהסדרות הטובות בטלוויזיה". ה"אנטרטיינמנט וויקלי" סיכמו- "יצירת מופת. קלאסיקה".

"סאות'לנד" לוכדת את האווירה הטבעית והריאליסטית של משטרת לוס אנג'לס, מהחופים של מאליבו, דרך גבעות הוליווד ועד הרחובות של מזרח העיר. הדרמה המהירה לוקחת אותנו לתוך חייהם של שוטרים, פושעים, קורבנות והמשפחות שלהם. ג'ון קופר (קודליץ) הוא שוטר עירוני וקשוח, שעובד לפי הספר. הוא ממונה לאמן את הטירון בן שרמן (מקנזי), בן עשירים, שהניסיון האקדמי שלו רחוק מלהכין אותו לעבודה בפועל. הגישה הכנה והישירה של קופר לעבודה מותירה את שרמן בתהייה הקבועה- האם יש לו את מה שצריך בכדי להפוך לשוטר? מאבקי כוח, התמכרויות, לחץ אישי, ניצחונות וטרגדיות הם האתגרים שעומדי בפני השוטרים האלו מדי יום.

כוכבת הקולנוע לוסי לו היא מהבולטות שבשחקני האורח שמגיעים לסדרה, אליה הגיעו לאורך העונות גם השחקן הישראלי עוז זהבי, טום סייזמור ("להציל את טוראי ראיין"), אמורי נולסקו ("נמלטים"), לאז אלונסו ("אווטאר"), דוריאן מיסיק ("להרוג את המזל"), לו דיאמונד פיליפס ("לסניור באהבה"), קארל לאמבלי ("זהות בדויה"), ליסה גיי המילטון ("הפרקליטים"), מרלה גיבס ("משפחת ג'פרסון") וטרייסי וולטר ("באטמן").

לצדם של קודליץ, מקנזי, קינג והאטוסי, מככבים בסדרה קווין אלחנדרו ("דם אמיתי"), ארייה ברייקיס ("אהבה בתפריט"), קליפטון קולינס ג'וניור ("טראפיק"), מייקל מקגריידי ("חצי מת") וטום אוורט סקוט ("מה שאת עושה לי").

החל מה-23.10, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:00, ב-HOT Zone

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.