הודעה לעיתונות

הסיכה שנועדה לקשט את הסוכה פצעה את ידו של נער צעיר

ימי חג הסוכות מזמנים לעיתים אירועים בלתי שגרתיים. לא כך דימה לעצמו נער צעיר לחגוג את חג הסוכות. נער כבן 16 הגיע בערב חג הסוכות למרכז לרפואה דחופה 'טרם איכילוב' כשידו פצועה כתוצאה מסכך שחדר לכף ידו ופצעה את היד. כידוע, חודם של הסכך מכפות תמרים עלול להיות חד כתער, ועל כן נדרשת משנה זהירות בעת סיכוך הסוכה.

הנער שנפצע בעת שסיכך את הסוכה חש למרכז 'טרם איכילוב' שם טופל בידי הרופאים המקצועיים של המרכז. כשעה לאחר שבא בשערי 'טרם איכילוב' כבר יצא הנער לאחר טיפול מקצועי שריפאה את הפצע ומנע זיהום.

נער נוסף שביקש לקשט את סוכת משפחתו, נפצע כתוצאה מחדירת סיכה גדולה בעת שהידק את הקישוטים באקדח סיכות. רופאי 'טרם איכילוב' הוציאו את הסיכה. הוצאת הסיכה נדרשה להיעשות תוך זהירות מרבית על מנת שלא לפגוע בכלי הדם הסמוכים, ובתום שעה מאז הגיע שוחרר הנער לאחר שטופל במקצועיות.
בנוסף לשני הנערים, פקדו אלפים את 'טרם איכילוב' בימות החג כשרובם חסך בעצם הטיפול במרכז 'טרם איכילוב' את ההגעה לחדרי המיון בבתי החולים הסואנים.

ב'טרם איכילוב' נערכו מבעוד מועד לימות החגים בצוותים מתוגברים על מנת להוציא לפועל את החזון של המרכז להעניק טיפול מקצועי תוך זמן קצר וללא ההמתנה הממושכת המאפיינת את חדרי המיון בבתי החולים.
רבים מהמטופלים שהגיעו למרכז, חסכו אשפוזים בבתי החולים, כאשר זכו לקבל טיפול מקצועי ואף קבלת טיפול בעירוי מבלי להזדקק לאשפוז בבית החולים.

העובדה כי לרוב זכו המטופלים להשתחרר כשעה לאחר קבלתם במרכז הביאה לרבים מהם להודות בחום לראשי המרכז על כי ניתנה להם ההזדמנות לשוב לחגוג את החג בבתיהם בתוך פרק זמן קצר ביותר, לאחר שכבר זכו למענה ולטיפול המקצועי.

המרכז לרפואה דחופה 'טרם איכילוב' פתח את שעריו השנה ומאז טופלו במרכז אלפי מטופלים שחסכו את ההגעה למיון. 'טרם איכילוב' ממוקם ברח' ז'בוטינסקי 160, על גבול בני ברק ורמת גן. המרכז משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.

'טרם איכילוב' פועל בשיתוף פעולה עם בית החולים 'איכילוב'. מטופלי המרכז לרפואה דחופה נהנים משילוב בין מומחי 'טרם' לרפואה דחופה לבין בכירי הרופאים המקצועיים מבית החולים 'איכילוב'.

אל מרכז 'טרם איכילוב' מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. למרכז הסדרים עם רוב קופות החולים כשהמטופל נדרש להשתתפות עצמית שנעה בין 0-76 ₪, בכפוף לקופה בה הוא חבר.

את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 300 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור.