אודה-יה כלפון, תמונת יח"צ
אודה-יה כלפון, תמונת יח"צ
הודעה לעיתונות

אודה - יה כלפון מונתה לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות בקבוצת דיויד שילד

אודה-יה כלפון (38) מונתה לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות [בקבוצת דיוידשילד] - הכוללת את פעילות ביטוח הבריאות לטווח ארוך (רילוקיישן), פעילות ביטוח הנסיעות [PassportCard] וכן פעילות בינלאומית

במסגרת תפקידה החדש כלפון תהייה אחראית להקמתו של מערך השירות הגלובלי של החברה הפועל ביותר מ- 140 מדינות ברחבי העולם ובמגוון שפות, כמו גם, פיתוח ערוצי שירות דיגיטליים מתקדמים, התווית מדיניות שירות ויצירת בידול וחדשנות דרך מערך יחסי לקוחות מתקדם ובינלאומי.
מערך שירות הלקוחות בקבוצה יאוחד תחת ניהול אחיד בהובלתה של אודה-יה ויעניק את מגוון השירותים הניתנים ללקוחות הקבוצה ישראלים וזרים המתגוררים בחו"ל וצורכים שירותים רפואיים שגרתיים והן ללקוחות [PassportCard] – הכרטיס המגנטי לביטוח נסיעות עבור שירותי רפואת חירום בחו"ל וביטוח כבודה.
בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת השירות בחברת סלקום ולפני כן, במגוון תפקידי ניהול בחברת פרטנר מאז הקמתה, ביניהם מנהלת המחלקה העסקית ומנהלת אגף לקוחות פרטיים.
בשנת 2008 נבחרה ע"י מגזין דה- מארקר לאחת מ-40 הצעירים המבטיחים של השנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- חנן זיסו תקשורת.