הודעה לעיתונות

בעקבות הסופה חברת דיוידשילד פתחה קו חם לסיוע 24 שעות ביממה למבוטחיה בניו יורק והסביבה

== בעקבות הסופה בניו יורק, [חברת דיוידשילד ]מפעילה קו חם בשיחה בחיוג חינם לטובת מבוטחיה הישראלים החיים בניו יורק והסביבה.
קו החירום נועד לסיוע בנושאים הקשורים לשירותים רפואיים ובריאותיים ובמתן סיוע ליצירת קשר עם המשפחות שלהם בארץ. ==
הקו החם מחובר למוקד שירות הלקוחות של החברה היכול גם לקשר באופן מיידי את כל הפונים ל"חדר הרופאים" של החברה ובו יושבים רופאים מומחים במגוון תחומים שיכולים לעזור ולהדריך באופן מיידי את הפונים בכל שאלה מקצועית בריאותית ורפואית און ליין.

אילן גת מנכ"ל [חברת דיויד שילד ]מציין כי: "במסגרת נהליה של החברה, אנו מקפידים לאייש קווי חירום (בחיוג חינם) בעת אסונות טבע ומצבי קיצון אחרים, במדינות בהן שוהים מבוטחינו הן למטרת שמירה על יכולת הנגישות והתייעצות הרפואיים והן למטרת שמירת קשר עם המשפחות הנמצאות בישראל".

אודה-יה כלפון סמנכ"ל שירות לקוחות גלובאלי מוסיפה: " מערך השירות הגלובאלי של [דיוידשילד] ערוך ומוכן לתת שירות 24 שעות ביממה , במגוון שפות ובכ- 140 מדינות ברחבי העולם".
הביטוח של [דיוידשילד] מעניק מעטפת שירותים מקיפה ומשמש עבור הישראלים בחו"ל כתובת בכל הקשור בתחומי הבריאות והרפואה ובהתנהלות מול הגורמים העוסקים בהם. החל בהמצאת מסמכים ואישורים, דרך מתן שמות וכתובות של רופאים, בתי חולים ובתי מרקחת וכלה בליבת השירות – ייעוץ, הסדרת הליכים בירוקרטיים והענקת כיסוי ביטוחי כאשר עולה הצורך בבדיקות, טיפולים או רכישת תרופות. כמבוטח דיוידשילד, הישראלים בחו"ל נהנים משירותי רפואה פרטית של רופאים מומחים ורופאים עצמאיים בכל התחומים.
הביטוח של [דיוידשילד] מנגיש גם את כל השירותים הרפואיים: בדיקות, ניתוחים, אשפוז, הריון ולידה, מעקב רפואי לילדים ועוד. המעטפת הביטוחית של דיוידשילד מתבססת על ניסיון רב שנים בתחום הביטוחים הרפואיים הבינלאומיים ועל הענקת ביטוח רפואי בחו"ל לישראלים ואחרים ומתן שירות בלמעלה מ- 140 מדינות ברחבי העולם.
אחד היתרונות המשמעותיים של דיוידשילד הוא התקשורת בשפה העברית. השימוש בשפה מקל לאין שיעור על ההתנהלות בנושאי בריאות ובעניינים רפואיים, בהם זקוקים להנחיות ברורות שניתן להבין וליישם בפרק זמן קצר. אין כל סיבה שבשעה שאתה חולה או נזקק לטיפול רפואי, תיאלץ להתמודד גם עם מונחים רפואיים או מילים בשפה לא מוכרת. כאשר אתה יודע שתמיד יהיה לך עם מי לדבר בשפה שלך, דיוידשילד הינו הביטוח היחיד ששומר על זכויותיך הרפואיות בישראל אחד היתרונות המובהקים של הביטוח מבית [דיוידשילד ]על פני חלופות מקומיות במדינת היעד, הוא השמירה על זכויותיך הרפואיות בישראל.

מספר הטלפון לחיוג חינם מארה"ב למוקד [דיוידשילד ]1-877-296-4184

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- חנן זיסו תקשורת.