הודעה לעיתונות

זהבה גלאון ומיכאל בן ארי תחת אותה קורת גג ?!

מסתבר שישנם נושאים עליהם יש הסכמה מקיר לקיר. עשרה חברי כנסת ישראלים וארבעה ראשי ערים הצטרפו לקריאה בן לאומית לנציבות זכויות האדם של האו"ם להקמת צוות חקירה עצמאי לעצירת קצירת האיברים בכפייה שמבצע המשטר הסיני ברבבות מתרגלי השיטה הרוחנית פאלון גונג בסין.

נבחרי הציבור שהצטרפו לקריאה הבן לאומית הם מכול קצוות הקשת הפוליטית : מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי), חיים אמיל אמסלם (ש"ס), אורי אורבך (מפד"ל) יואל חסון ושי חרמש (קדימה),אברהים צרצור וטלב אלסאנע (רע"מ תע"ל ), דניאל בן סימון (העבודה ) וזהבה גלאון (מר"צ ) וראשי הערים של רחובות, יבנה, המועצות האזוריות אורנית ושלומי.

את הקריאה לאו"ם יזם ארגון בשם רופאים נגד קצירת איברים כפויה ( DAFOH ) ונבחרי ציבור, פעילי זכויות אדם ורופאים רבים מכול העולם הצטרפו לקריאה. קולות נבחרי הציבור הישראלים מצטרפים לאלו של נבחרי ציבור מטייוואן, מדנמרק, משוויץ, מאירלנד, מאיטליה, ול- 106 חברי קונגרס אמריקנים. בנוסף, תוך זמן קצר מאוד של מספר שבועות נאספו באירופה מעל מאה אלף חתימות של אזרחים.

לאחרונה, נחשפו עדויות חדשות בסרטון ויראלי המופץ ברשת בשפות שונות, שבו רופאים מתחום ההשתלות וחוקרים עצמאים מראים כיצד בעשור האחרון ניהלו בתי החולים הצבאיים בסין תעשיה של מיליוני דולרים של סחר באיברים להשתלה, תוך כדי רציחת עשרות אלפי מתרגלי פאלון גונג שנמצאים במעצר במחנות העבודה בסין.

ב-12 בספטמבר נערך שימוע בקונגרס האמריקני במטרה לבחון את הנושא לעומקו. איתן גוטמן, נספח עמית ב"מכון להגנת דמוקרטיות (FDD) אמר בתגובה לשימוע: "איני יכול לספק את מספר מקרי המוות של נוצרים, אויגורים וטיבטים (בסין). אבל אני מעריך שכ-65,000 מתרגלי פאלון גונג נרצחו בעבור איבריהם בין שנת 2000 לשנת 2008".

המפלגה הקומוניסטית הסינית החלה את קצירת האיברים בשנות התשעים. בשנת 1999 החלה הרדיפה נגד הפאלון גונג. מאז שנת 1999 חלה עלייה מטאורית במספר השתלות האיברים בסין וזמן ההמתנה לאיבר היה שבוע עד ארבעה שבועות או אפילו מספר ימים. בשנת 2006 הגיעה כמות השתלות האיברים בסין ל-20,000 והביאה את סין למקום השני בעולם, (אחרי ארה"ב) ללא שום תוכנית לאומית של תרומת איברים לאחר המוות או תרומה מרצון. לאחרונה, פרסם הארגון העולמי לחקר רדיפת מתרגלי הפאלון גונג בסין (WOIPFG) ספר אלקטרוני המציג באופן מקיף את חומרי החקירה והעדויות המוכיחות את רציחתם של עשרות אלפי מתרגלי השיטה בסין לצורך סחר באיברים.

"קריאתם של חברי הכנסת וראשי הערים בישראל, כמו גם הצטרפותם של מעל ל-8,500 ישראלים לדף הפייסבוק שלנו, מביעה ברורות את התחושה הציבורית בישראל שלאור הכמות האדירה של ההוכחות והראיות, אסור להמשיך ולהתעלם מרציחתם של עשרות אלפי מתרגלי השיטה הרוחנית פאלון גונג ( פאלון דאפא ) בסין לשם סחר באיברים ושיש לחשוף את האמת ולעצור את הרדיפה." אמר רועי בר אילן, מנהל מרכז המידע של פאלון דאפא בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז המידע הישראלי של פאלון דאפא.