הודעה לעיתונות

LACOSTE מציגה את דגמי החורף של השעונים בקולקציית GOA

לאחר שקולקציית שעוני הקיץ GOA זכתה לפופולאריות רבה, מותג האופנה הצרפתי LACOSTE (לקוסט) משיק דגמים חורפיים וחדשים בקולקציה.

שעוני היוניסקס החדשים בקולקציית GOA האייקונית של המותג מוצעים במגוון צבעים חורפיים בעלי הדפסים גיאומטריים, להשלמת מראה השכבות ולשבירת סקאלת צבעי הלבוש המונוכרומאטיים החורפיים.

דגם השעון הבסיסי והאייקוני של המותג מעוצב בקווים נקיים ללא ספרות ובמגוון רחב של צבעים מלאי חיים, כגון: כחול נייבי, ורוד פוקסיה, אדום, ירוק ועוד, כאשר במרכז בית השעון העגול המוצע בקוטר 40 מ"מ ניצב סמל התנין המפורסם. כמו כן, השעונים עשויים פלדת אל-חלד בשילוב פלסטיק, לצד רצועות סיליקון גמישות ונוחות לענידה.

בין הפריטים הבולטים בסדרה החדשה, שעון עם "טוויסט" המשלב בין שני צבעים החוצים את רצועתו לשניים – הצד הימני בגוון בורדו והצד השמאלי בצבע אדום, כאשר בית השעון עצמו נחצה גם הוא לצבעי הרצועה – בהיפוך הצדדים. דגם אחר מתהדר בשילוב של כמה צבעים וצורות גיאומטריות שונות, כמו בית שעון בצבע סגול, היקף אדום ורצועה צבעונית המשלבת בין אדום, שמנת, תכלת וחום.

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות.

מותג האופנה הצרפתי LACOSTE נוסד בשנת 1933 על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, שביקש לעצב חולצת טניס ייעודית שבהמשך חוללה מהפיכה בעולם האופנה. החברה מזוהה עם סמל התנין הירוק המוטבע על מוצריה, ומציעה כיום בגדים יוקרתיים, שעונים, נעליים, בשמים, חפצי עור, וחולצות טניס. החברה מוכרת את מוצריה ב-114 מדינות, ובשנת 2010 רשמה מכירות בסך 1.4 מיליארד יורו. בשנת 2006 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית השעונים השוויצריתMOVADO , שהוביל ליצירת קולקציות שעונים מקוריות ומגוונות ברוח המותג, בשילוב מנגנון שוויצרי איכותי, במרכזם סמל התנין המפורסם בעולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Maxi מדיה - מערכות שיווק ויחסי ציבור.