מפרסם: שחר תקשורת שיווקית
תאריך: 13/11/2012 10:19
נושא:
הודעה לעיתונות

החברות מקיט ו- Siemens PLM משיקות כלי מוביל לניהול מידע הנדסי

הגרסה החדשה תוצג בכנס של מקיט מערכות בתאריך 16 בינואר 2013 במלון כפר המכביה

חברת מקיט מערכות, המתמחה בתחומי התיב"ם, ניהול הנדסי וניהול המידע, משיקה בימים אלה, במקביל להשקה בעולם, את פתרון התוכנה המתקדם להנדסה, לעיצוב ותכנון מוצר ב-D3 -Solid Edge ST5 , מביתSiemens PLM . הגרסה החדשה תוצג לראשונה בכנס שתקיים חברת מקיט מערכות, מקבוצת מלם-תים, במלון כפר המכביה ברמת גן, בתאריך 16 בינואר 2013. הגרסה החדשה כוללת כלים מתקדמים ושיפורים משמעותיים, המתוכננים להוריד את זמן התכנון ואת כמות הטעויות ובכך לקצר את תהליכי התכנון והפיתוח ולאפשר את ביצועם בצורה פשוטה, חסכונית ומהירה.
אחד החידושים המרכזיים בגרסת התוכנה החדשה הנו הכלי המוביל לניהול מידע הנדסיPDM -, המובנה בתוכנה ומאפשר למחלקות הפיתוח וההנדסה בארגון, לנהל את בקרת התצורה החל משלבי הפיתוח והתכנון הראשוניים, באמצעות מודול הנקרא: Insight XT.
באמצעות מודול XT Insight, ניתן לממש את כל תהליכי ניהול המידע ההנדסי (PDM), לנהל תהליכים ושינויים, לנהל גרסאות, הרשאות וכל מידע על המוצרים ולסיכום את בקרת התצורה במלואה וזאת באינטגרציה מלאה ל-Solid Edge, החל משלבי הפיתוח וההנדסה הראשוניים ודרך המחלקות השונות. כמו-כן באמצעות כלי זה ניתן לנהל מידע, המגיע ממסמכים מגוונים (כגון: Office) באופן אינטגרטיבי.
יתרונה של תוכנת 5ST SOLID EDGE הוא בעובדה שהתוכנה משלבת אינטגרציה אחידה ומלאה ויחד עם הכלים מתקדמים המובנים התוכנה ומאפשרים לארגונים לחסוך זמן משמעותי בתכנון ועיצוב המוצרים כמו גם כסף רב, בזכות קיצור תהליכי העבודה בארגון. בנוסף, בתוכנה כלים מתקדמים המיועדים להפחית משמעותית את כמות הטעויות בתהליך התכנון, דבר המבטיח את ביצוע תהליכי התכנון והפיתוח בצורה פשוטה, חסכונית ומהירה, בעלת יחס העלות תועלת הגבוה ביותר במעבר מתכנון דו ממדי לתכנון תלת ממדי.
תוכנת SOLID EDGE פותחה ב-Siemens , החברה המובילה בפיתוח פתרונות תוכנה לתכנון מוצרים, מאפשרת לארגונים ומפעלים לבצע את תהליך פיתוח המוצר בכלים פשוטים ונוחים למשתמש ומאידך מתקדמים ביותר. התוכנה בנויה כך שמהנדסים ומעצבי מוצר יוכלו לבצע את תהליך פיתוח המוצר בצורה חכמה, כשהתוכנה לומדת תהליכים תוך כדי ביצועם ומונעת טעויות תכנון חוזרות. בתוכנה שילוב של תוכנות הקשורות בשילוב אלקטרוניקה ,חיווט, ספריות, מכניזמים ועוד, ובכך מאפשרת את ייעול כל תהליך הייצור הכולל וחיסכון כלכלי רב.

חברת מקיט מערכות בע"מ (1984), שבבעלות תים מחשבים (50%) וכתר פלסטיק (50%), פועלת כבית תוכנה, חברת שירות וכחברת שיווק ומתמחה בתחום התיב"ם (תכנון ויצור בעזרת מחשב), ניהול מידע הנדסי, וניהול ידע. בין המוצרים שמשווקת החברה ושפיתחה, ניתן למצוא את i-Man, LinkWare, SOLID EDGE, Plumtree, Unigraphics ואחרות. בין לקוחותיה גופים וארגונים גדולים בהם: התעשייה האווירית, משרד הביטחון, התעשייה הצבאית, סאיטקס, נובה, חברת החשמל ואלביט. בחברה מועסקים כ-100 עובדים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.