מפרסם: g-conversation
תאריך: 09/12/2012 12:02
נושא: חברה, מוניציפלי

TEDxJerusalem

יום ב', 10 דצמ' 2012 בשעה 09:00
מיקום: מרכז YMCA
כתובת: המלך דוד 26, ירושלים (מפה)
משך: 9 שעות
לוגו TEDxJerusalem
לוגו TEDxJerusalem
הודעה לעיתונות

מחר זה קורה: TEDxJerusalem בישראל

TEDxJerusalem יארח מרצים מהארץ והעולם בעלי רעיונות יצירתיים וחדשניים המתחברים לירושלים. בין הדוברים: המעצב גדעון עמיחי, השחקן והבמאי הישאם סולימאן, היזם הצעיר אור שגיא, הרבנית שושנה בויד- גלפנד, היזמית והמדענית אמאל איוב, יוזמת TEDx רג'אסטן מסארת ד. ג'אמאדר, חוקר האושר איל דורון, והיזם החברתי יקיר שגב. TEDxJerusalem יתקיים מחר, יום שני, 10 בדצמבר 2012, בין השעות 09:00-18:00 במרכז YMCA בירושלים ויהווה את פתיחתה של מסורת לכנסי TEDxJerusalem נוספים

TEDxJerusalem, אירוע מאורגן באופן עצמאי עם רישיון מטעם TED, מגיע לירושלים ויארח מרצים מהארץ והעולם בעלי רעיונות יצירתיים וחדשניים המתחברים לעיר. TEDxJerusalem יתקיים מחר, 10 בדצמבר 2012, בין השעות 09:00-18:00 במרכז YMCA בירושלים. אתר הכנס: www.tedxjerusalem.com.

אל הכנס צפויים להגיע 500 משתתפים והוא יהווה את פתיחתה של מסורת לכנסי TEDxJerusalem נוספים שיתקיימו בעתיד. כל הרצאה תיערך עד 18 דקות והיא תועבר בשלוש שפות: עברית, אנגלית וערבית. ההרצאות ישודרו בשידור חי וללא תשלום באתר הכנס.

בכנס TEDxJerusalem שותפות:

בטו מאיה, מצוות TEDxJerusalem אומר: "אנו גאים לקיים לראשונה את כנס TEDxJerusalem, בעיר הבירה, שמרכזת את כל הדתות, הדעות והמגזרים. ברוח המהות של TEDx, נאמן צוות TEDxJerusalem לעקרונות של הפצת רעיונות חדשניים ויצירתיים ונתינת במה לאנשים שכולנו היינו רוצים לשמוע. ריבוי התרבויות בירושלים הוא שהופך את העיר למיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית ולכן אנו רואים את החשיבות של קיום כנס כזה בעיר".

אודות כנס ,TEDx x= אירוע מאורגן עצמאית
TEDx הינו אירוע מקומי, מאורגן באופן עצמאי אשר מביא אנשים יחדיו כדי לשתף בחוויה. באירוע TEDx, ו- TEDTalks משולבים קטעי וידיאו והרצאות חיות בכדי לעורר שיח עמוק וקשר בקבוצה קטנה. אירועים עצמאיים ומקומיים אלו נקראים TEDx. כנס TED מספק הדרכה כללית לתוכנית ה- TEDx, אך אירועי ה-TEDx מאורגנים באופן עצמאי (מונחים על ידי ויסות וכללים מסויימים).

אודות TED
TED הינו ארגון ללא מטרות רווח מסור לרעיונות ששווה להפיצם. TED החל ככנס בן 4 ימים בקליפורניה לפני 25 שנים, והתרחב למען רעיונות עולמיים שונים בעלי יוזמות מרובות. הכנס השנתי של TED מזמין את המוחות המובילים בעולם להרצות במשך כ 18 דקות. הרצאות אלה זמינות ללא תשלום באתר TED.com. בין המרצים ניתן למצוא את ביל גייטס, אל גור, ג'יין גודל, אליזבת גילברט, סר ריצ'רד ברנסון, ננדן נילקני, פיליפ סטארק וראש ממשלת בריטניה לשעבר גורדון בראון. הכנס השנתי של TED נערך מידי אביב בלונג ביצ', קליפורניה, יחד עם TEDactive בפאלם ספרינגס: כנס TEDGlobal השנתי נערך מידי קיץ באדינבורו, סקוטלנד.

היוזמות התקשורתיות של TED כוללות את האתר TED.com בו TEDTalks מתפרסמות הרצאות מידי יום ומהוות פלטפורמה עבור סטודנטים ומחנכים, הפרוייקט לתרגום חופשי אשר מספק כתוביות ותעתיקים אינטראקטיביים, יחד עם האפשרות עבור כל TEDTtalk להיות מתורגם על ידי מתנדבים ברחבי העולם, ו TEDBooks, ספר קצר מאת המרצים שהיו על הבמה. TED יצר הרחבה של רעיונות מקוריים, אשר הוצגו בטקס הפרסים השנתי של TED, בטקס זה יצרו הדוברים רעיונות יוצאי דופן במטרה לשנות את העולם וקיבלו את ההזדמנות להביא מטרות אלה למעשים. TEDx מציע ליחידים או לקבוצות דרך לקיים כנסים מקומיים ועצמאיים ברחבי העולם, והחברים בתוכנית TED מסייעים ליזמים משני עולם ברחבי הגלובוס, להפוך לחברים בקהילת TED, סיוע אשר מדגיש את ההשפעה על הפרויקטים והפעילויות יוצאי הדופן.

עקבו אחר TED בטוויטר או בפייסבוק. בעבר התקיימו בישראל כנסי TEDx נוספים דוגמת: TEDxTalpiot, TEDxJaffa, TEDxHolyland ו- TEDxTelAviv.

לפרטים נוספים: אמיר גלעד, G-group, 054-5555083

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- g-conversation.