מפרסם: פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור
תאריך: 23/04/2013 12:22
עדכון: 23/04/2013 12:30
נושא: נשים, סגנון חיים, צרכנות
קליפס מעוצב לשיער
קליפס מעוצב לשיער
פרומו - עיצוב, פרסום ויח"צ
פרומו - עיצוב, פרסום ויח"צ
אהובה מוזיקנסקי - מעצבת
אהובה מוזיקנסקי - מעצבת
הודעה לעיתונות

לקראת שבועות - הצטרפי לטרנד הקייצי עם סיכות שיער מתוקות

למה נתמכר בקיץ 2013? לאביזרי שיער!
קישוטי שיער נראים כעת בכל מקום, החל מדוגמניות על מסלולי התצוגות היוקרתיים ועד לסלבס פופולאריים בכל רחבי העולם, בבוטיקים הכי נחשבים וגם בדוכני מכירה ברחוב. המבחר כה גדול שכבר אין צורך בסטייליסט צמוד כדי להראות מסוגננת ועדכנית.
תוספת של סרט פשוט, נזר, קשת, פרח או קליפס מקורי היא הדרך המהירה ביותר לגוון: ממראה פשוט וחסר עניין למראה אלגנטי, פאנקי, או וינטג'-קלאסי... – רק תבחרי.

לקראת שבועות, להשלמת המראה הלבן, יצרה מעצבת התכשיטים אהובה מוזיקנסקי סיכת קליפס לשיער.

בתמונה: קליפס אופנתי לשיער המורכב מפרח מרכזי שעשוי, בעבודת יד, מחוט מתכת בגוון כסוף. חרוזי זכוכית משמשים כאבקנים וריבועים זעירים מחרוזי קרמיקה מהווים כיסוי דקורטיבי לקליפס.
זהו אביזר יפהפה שימשוך מיד את תשומת הלב הרצויה ויעניק תוספת חגיגית ללוק!

ניתן לקנות את האביזר לשיער ב- 120 ₪ במרמלדה מרקט:
http://market.marmelada.co.il/products/35759

תכשיטים נוספים של המעצבת אהובה מוזיקנסקי ניתן להשיג ב"מרמלדה מרקט", בחנות אונליין של "חרוז כזה", ומידי יום חמישי בקניון רננים ברעננה.

אודות המעצבת "אהובה מוזיקנסקי": אהובה מוזיקנסקי משלבת אבני חן טבעיות, יוצרת חרוזי זכוכית במו ידיה, ועוסקת בפירוק והרכבה מחדש של תכשיטים ישנים. המעצבת יוצרת פריטים קלאסיים והרמוניים, ולעולם לא תחזור על אותו עיצוב פעמיים. קהל היעד: נשים בנות 30 ומעלה שאוהבות קלאסיקה צבעונית, על-

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור.