מפרסם: כותרת יחסי ציבור
תאריך: 25/04/2013 10:34
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

חברת מייפל מתרחבת: גיוסים חדשים ופעילות בינלאומית ענפה

לאחרונה גייסה חברת מייפל לשורותיה את דוויד קונהם אשר ינהל את תחום המכירות בשווקים הבינלאומיים ואת ענת ברק אשר תעמוד בראש מחלקת ניהול לקוחות

Maple, חברת שיווק מובילה המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות באינטרנט, חוותה בשנה האחרונה גדילה מהירה ומשעותית, הן מבחינת היקף המוצרים השירותים והפעילות בארץ ובעולם, והן מבחינת כוח אדם.

לפעילות הבינלאומית הענפה ש Maple מקיימת הצטרפו השנה גם שותפים נוספים ומשמעותיים ברחבי העולם- בלונדון, ארצות הברית, דרום אפריקה ותורכיה.
בהתאם לגידול היקף העבודה, גדלה השנה גם כמות העובדים ב Maple מ-15 עובדים ל-35. בין המינויים הבולטים: דוויד קונהם, אשר ינהל את תחום המכירות בשווקים הבינלאומיים. קונהם הינו בעל נסיון רב בחדירה לשווקים חדשים והרחבת בסיס לקוחות קיים. בעבר היה אחראי קונהם על תחום השיווק הבינלאומי בהלן דורון, שם מכר מוצרים ב-23 מדינות ופתח עשרות שווקים חדשים.
בנוסף, גייסה Maple לאחרונה גם את ענת ברק אשר תעמוד בראש מחלקת ניהול לקוחות.
ענת ברק מצטרפת למייפל אחרי שנה של ניהול מחלקת הניו מדיה במשרד הפרסום לעומק התודעה, ובתפקידיה הקודמים עבדה בווואלה ובמקאן אריקסון, שם הקימה וניהלה את מחלקת הניו-מדיה.
עדן עמירב, מייסד ומנכ"ל Maple:" הגדילה בפעילות Maple הינה תוצאה של עבודה קשה וחיפוש מתמיד אחר ה'דבר הבא'. אנו ב Maple מסתכלים קדימה, ממשיכים לפתח כלים חדשים ולהרחיב את פעילותינו. אני מברך את ענת ברק ודיוויד קונהם על הצטרפותם לכוחותינו ומאחל לכולנו הצלחה רבה בהמשך".
Maple היא חברת שיווק מובילה, המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות באינטרנט, תוך שימוש במודלים שמבטיחים החזר השקעה גבוה למפרסם. Maple מתמחה בארבעה פתרונות פרסום מתקדמים: גיוס לידים, פרסום בפייסבוק, פרסום ב- YouTube ופרסום בגוגל.
הצוות המקצועי של Maple מתמחה ב"שיווק כמותי" ובאמצעות שימוש בטכנולוגיות מפיתוח עצמי, מאפשרים להשיג ללקוחות תוצאות רצויות, להתחייב מראש לתוצאות האיכותיות ביותר ולהסיק מהנתונים תובנות שיווקיות חכמות.
Maple היא חברת בת של WEB3.0, חברת מדיה חדשנית בישראל. החברה פועלת בישראל ובמספר שווקים ברחבי העולם: ארה"ב, רוסיה, פורטוגל, יוון, טורקיה, דרום אפריקה, אוסטרליה, ובין לקוחותיה חברות גדולות במגוון ורטיקלים: רכב, תקשורת, פיננסים, השכלה, רפואה אסתטית ועוד.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.maple-team.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- כותרת יחסי ציבור.