אניה בוקשטיין - צילום דניאל קמינסקי
אניה בוקשטיין - צילום דניאל קמינסקי
הודעה לעיתונות

הצגת הבכורה של המחזמר הקלאסי המצליח בעולם "צלילי המוזיקה" - כתרומה לילדים האמיצים המטופלים בכפר נהר הירדן

יום שלישי, 21 במאי, בשעה 20:00

הצגת הבכורה של המחזמר הקלאסי המצליח בעולם "צלילי המוזיקה" תהווה תרומה לילדים האמיצים, המתמודדים יום יום עם מחלות כרוניות או קשות ומטופלים בכפר נהר הירדן בהפוגות שבין הטיפולים. יום שלישי, 21 במאי, בשעה 20:00 במשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב.

המחזמר, הפקת ענק המיועדת לכל המשפחה בבימויו של ארתור קוגן ובכיכובם של: אניה בוקשטיין, רפי ויינשטוק, לימור שפירא, רוני דלומי, ענת עצמון וגון הלוי, בהשתתפות תזמורת הסימפונט רעננה.
המחזמר מספר את סיפורה של מריה, אישה צעירה, תוססת ומוזיקלית שעומדת להפוך לנזירה. אם המנזר מחליטה לשלוח אותה להיות אומנת לשבעת ילדיו של קפטן פון טראפ, אלמן קפדן, אב לשבעה וקצין בחיל הים האוסטרי לשעבר. מאז שאשתו נפטרה, הוא סירב להכניס שמחה ומוזיקה לבית ולכן הבית התנהל כמו אחת מספינותיו. מריה, שהצליחה לחדור לליבם של הילדים ומלמדת אותם לשיר, חודרת גם לליבו של הקפטן.
כפר נהר הירדן, שנוסד על ידי פול ניומן ובסיוע של השחקן המדהים חיים טופול, מאפשר לילדים בגילאי 9-18 החולים במחלות קשות ומסכנות חיים, חשוכות מרפא, גנטיות או כרוניות כגון- סרטן, סוכרת, מחלת הנפילה, שיתוק, ילדים שנפגעו קשה בשריפות ועוד, שבוע של קייטנה עם לינה בבקתות נופש, מרכז ספורט, בריכת שחיה, טיולי סוסים, אתגרים, סדנאות אמנות, טיפולים ובית חולים צמוד, ללא תשלום! הבילוי בכפר נהר הירדן מאפשר גם לילדים ליהנות מפעילויות של ילדים בני גילם, תחת פיקוח רפואי מלא בבית החולים בכפר עצמו. הכפר המדהים ממוקם ליד הישוב גבעת אבני, משקיף על בקעת יבנאל ורכס פוריה, משתרע על שטח של 250 דונם, מטפל בילדים חולים מכלל המגזרים בישראל והינו היחיד מסוגו במזרח התיכון. מתוך הכרה בחשיבותו וביתרונותיו של הכפר עבור אלפי ילדים סובלים, התייצבו ממשלת ישראל, מנהל מקרקעי ישראל, בתי חולים מובילים בארץ, ארגונים התנדבותיים ועוד המסייעים לחולים.
המדריכים הקבועים וגם הצוות הרפואי - אחים ואחיות כולם עושים את הטיפולים בילדים- בכל פעם מחזור אחר של ילדים- בהתנדבות!! הכפר הינו מקום מופלא ומרגש, גם בשל הילדים החזקים והאמיצים וגם בזכות הצוות המתנדב, העושה זאת כחלק מנתינה בחיים ולא רק כמחווה חד פעמית אלא כשגרת היום יום.
מאחר והכפר מנוהל כעמותה - ישנה חשיבות עליונה לתרום דרך רכישת כרטיסים למופע או בכל דרך אחרת שכמובן תתקבל בברכה!

כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון 9066* ובאתר האינטרנט www.eventim.co.il/jordan
לפרטים נוספים אודות כפר נהר הירדן- www.jrv.org.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תקשורות יעל שביט.