הודעה לעיתונות

מוצרים כחול-לבן להגנת הצומח בקנדה

Timorex Gold, מוצר הדגל של קבוצת סטוקטון הישראלית, אושר לשימוש בטיפול נגד מחלות בגידולים שונים בקנדה
המוצר אושר בלמעלה מ-25 מדינות ברחבי העולם

הרשות הרגולטורית של קנדה אישרה לפני ימים אחדים את רישומו של המוצר Timorex Gold של חברת סטוקטון הישראלית לטיפול במחלות בגידולים שונים, כגון מלפפונים וענבים.

Timorex Gold הינו מוצר הדגל של קבוצת סטוקטון הישראלית, המתמחה בפתרונות חדשניים בתחום של חומרי הדברה ידידותיים להגנת הצומח לחקלאות העולמית. המוצר הינו קוטל מחלות ביולוגי (ביופונגיציד) המבוסס על מיצוי צמחי ומאושר לשימוש בחקלאות אורגנית וקונבציונאלית בלמעלה מ-25 מדינות בעולם, וביניהן מירב מדינות מרכז ודרום אמריקה, אוסטרליה, סרביה, פיליפינים וכעת גם קנדה.
Timorex Gold הינו קוטל פטריות בעל טווח הדברה רחב הפעיל על מגוון מחלות בגידולים רבים כגון גפן, עגבניות, מלפפון, בננות ועוד.

מידע על הקבוצה:קבוצת סטוקטון הישראלית (Stockton), מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי הדברה ידידותיים לסביבה בתחום הגנת הצומח. סטוקטון מתמקדת בפיתוח חומרים חדשניים המבוססים על חומרים טבעיים ועל שילובם לצד חומרי ההדברה הקלאסיים בחקלאות המודרנית.
לסטוקטון שת"פ עמוק עם מכון ויצמן בתחום איתור חומרי טבע עתידיים להגנת הצומח. לקבוצה מרכז מחקר ופיתוח יחודי בישראל בתחום זה, והיא משקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים ירוקים ושילובם עם מוצרים כימיים נבחרים , במטרה לפתח סביבה חקלאית מאוזנת, נקיה ובריאה יותר. לסטוקטון מגוון מוצרים בהתאמה אזורית – על פי צורכי האזור, פרמטרים ביולוגיים והנחיות רגולטוריות והיא פעילה בלמעלה מ- 35 מדינות ברחבי העולם.
מוצר הדגל של סטוקטון הוא ה Timorex Gold – לטיפול בספקטרום רחב של מחלות בגידולים רבים. המוצר מוכיח יעילות דומה לזו של קוטלי פטריות כימיים ומתאים לטיפול בגידולים קונבנציונליים ואורגניים כאחד. Timorex Gold משווק ע"י החברה במדינות רבות, בחלקן ישירות לחקלאי ובחלקן בשיתוף פעולה עם זרועות ההפצה של ענקי התעשייה.
סטוקטון היא חברה בינ"ל. נוסדה ב- 1994 בבעלות פרטית ומעסיקה 25 עובדים בישראל וכ- 100 עובדים ברחבי העולם. לחברה משרדים ב- 20 מדינות ופעילות בכ- 40 מדינות.
לאתר החברה ומידע נוסף: www.stockton-ag.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- כותרת יחסי ציבור.