פרומו - עיצוב, פרסום ויח"צ
פרומו - עיצוב, פרסום ויח"צ
טבעת בצבע "ניוד" - בעיצוב קארן אשכנזי
טבעת בצבע "ניוד" - בעיצוב קארן אשכנזי
הודעה לעיתונות

השחור החדש! טבעת בצבע "ניוד" בעיצוב קארן אשכנזי

"ניוד" (nude) הוא שם של גוון ופרושו באנגלית "ערום". הכוונה לצבע גוף בהיר ועדין עם נטיה לורדרד אשר שייך לפלטת הצבעים הלבנים: גווני "פודרה", בז', פנינה, שמנת, "אופוויט" (offwhite) ועוד.

בעונה זו ראינו את הניוד מככב על מסלולי תצוגות האופנה הנחשבות, ברחובות ובחלונות הראווה. הוא הפך לסמל השיק הנכון ואף זכה לכינוי "השחור החדש.
ראינו והפנמנו!...

המעצבת קארן אשכנזי ("תכשיטים מהבטן") יצרה טבעת "קוצנית" ומקורית בצבע האופנתי שמשלימה להפליא את הבגדים הטרנדים של הקיץ.

בתמונה: טבעת שעשויה מחומרים מהטבע, בטכניקת אמייל - מחירה 90 ₪.

ניתן לקנות את התכשיט המעוצב ב"חרוז כזה" (בוגרשוב 84, תל אביב) ו- Jovella, תערוכת התכשיטים הבינלאומית שמתקיימת ב- 3 ביוני בגני התערוכה.

אודות קארן אשכנזי – "תכשיטים מהבטן"
קארן אשכנזי היא המעצבת והבעלים של "תכשיטים מהבטן". היא יוצרת קולקציות של תכשיטי אופנה וערב בעזרת חרוזים, צבעים וחומרים שאותם היא רוכשת או מלקטת בטבע. כיוצרת של תליונים, שרשראות וסיכות דקורטיביות היא נהנית לחקור את הפוטנציאל של החומרים. הטכניקות המועדפות עליה כוללות: אמייל קר, סריגה והשחלה, עבודה בגולדפילד, שילובי צדפים, יצירה בכסף ועוד.
קארן אשכנזי יוצרת את התכשיטים באופן ספונטני— "מהבטן". היא נותנת לחומרים, לידיים וללב להוביל אותה לתוצאה הסופית - לכן מכל דגם היא יוצרת פריט אחד בלבד!
קהל היעד של המעצבת הן אותן נשים שנהנות לחרוג מהמוכר והשגרתי - להן היא מקדישה עיצובים "סופר מיוחדים" שעם הסטיילינג הנכון יוסיפו להופעה הכללית טאץ' מקורי.

את עיצובי "תכשיטים מהבטן" ניתן להשיג בחנות אונליין: "שדירת המעצבות" באתר "חרוז כזה" וב- Etsy. לאתר "תכשיטים מהבטן": http://www.karenashkenazi.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור.