מפרסם: Ms comms
תאריך: 30/06/2013 09:46
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

בינת תקשורת השלימה פרויקט הטמעת רשת DWDM בפרטנר

היקף הפרויקט: מיליוני דולרים

חברת בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, השלימה לאחרונה הטמעה ופריסה של רשת DWDM / OTN עבור חברת פרטנר.

הפתרון הנבחר מבוסס על פלטפורמת ה-DTN של חברת Infinera, אשר בינת תקשורת היא נציגתה הבלעדית בישראל. הפתרון של Infinera מאפשר גמישות מרבית למפעיל בהיבטי הקמה ותפעול הרשת, ומבטיח בכך יתרון מהותי בהשוואה לפתרונות DWDM של יצרנים אחרים.

רונן קשת, מנהל אגף הנדסת-רשת בפרטנר: "הפלטפורמה של חברת Infinera הינה מובילה בתחומה - רכישתה והטמעתה המהירה ברשת פרטנר תאפשר לנצל בצורה מיטבית את תשתיות הסיבים האופטיים של פרטנר ולקשר את רשתות התקשורת של פרטנר ולקוחותיה בקצב של עד 100Gbps . זאת, תוך שיפור זמינות הרשת והשירות ללקוחות "

חן אזולאי, סמנכ"ל מכירות בבינת, מוסיף: "פרויקט ה-OTN/DWDM בפרטנר עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום, תוך אפשור גמישות ומתן שירותים מתקדמים לפרטנר אל מול לקוחותיה. שדרוג והקמה של פרויקטי תשתית ושירותים, תוך עמידה בלוחות זמנים קפדניים, והבחירה המתמשכת בבינת תקשורת מחשבים לביצוע פרויקטים אלו מצביעה על הקשר ההדוק ושיתוף הפעולה המוצלח בין פרטנר לבינת".

אודות בינת תקשורת מחשבים
בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מציעה ללקוחותיה שירותי יעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות מקיפים בתחום רשתות התקשורת מחשוב ואבטחת מידע. החברה הוקמה בשנת 1975, ומאז מספקת פתרונות ושירותים עבור מאות ארגונים בכל הגדלים, במגזרי הביטחון, התעשייה, הטלקום, התשתיות, הממשלה, הבריאות, התקשורת, הפיננסים, האקדמיה ועוד. החברה מתמקדת בתחומי ה- IP, קול, אודיו/ וידאו, אבטחה, יישומים ניידים, טלפוניה ומערכות מחשוב. בינת תקשורת מחשבים מעסיקה מאות עובדים, ומביאה עמה לפרויקטים השונים את ניסיון האינטגרציה של 7 חברות קבוצת בינת ואת יכולות פיתוח הטכנולוגיה של 10 חברות קבוצת RAD. החברה היא שותף מוסמך בדרגות הגבוהות ביותר של ספקיות החומרה והתוכנה המובילות בעולם, בהן:Cisco, Vmware, Polycom ,Checkpoint, Dell, EMC, Microsoft, Juniper, McAfee, ו-RAD Group. www.bynet.co.il
אתר החברה: www.bynet.co.il
דף הפייסבוק: http://www.facebook.com/bynetcom

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.