אורן שניצר-מנכל רי-סק טכנולוגיות. יח"צ
אורן שניצר-מנכל רי-סק טכנולוגיות. יח"צ
Resec
Resec
הודעה לעיתונות

סטארטאפ ישראלי גייס 750,000$ ויסייע לארגונים להתמודד עם איומי אבטחת מידע באמצעות הגנה וירטואלית

סטארטאפ ישראלי חדש יסייע לארגונים להתמודד עם איומי אבטחת מידע באמצעות הגנה וירטואלית

השלים גיוס של 750,000$ מ-2 קרנות ישראליות

חברת Re-Sec Technologies Ltd. (רי-סק טכנולוגיות בע"מ) המפתחת את פלטפורמת הגנת התוכנה הארגונית MachineSafe מדווחת על גיוס מוצלח בשווי 750,000 דולר מקרן explore שבבעלות Plus Ventures, מקבוצת מולדבסקי ו-2B Angels של משפחת חשין.

מערכת MachineSafe של Re-Sec מספקת הגנה מפני התקפות סייבר באופן רב שכבתי ובין היתר בפני איומים מודרניים דוגמת Advanced Persistent Threats, התקפות Zero Day, והתקפות ממוקדות. מדובר במערכת מודולרית הניתנת להתאמה פשוטה ומדויקת לצרכי הלקוח. המערכת כוללת רכיבי אבטחה מתקדמים המאפשרים שליטה על המידע הזורם לארגון ואת זיהויים המוקדם של האיומים. יתרונה הבולט של המערכת הוא בשקיפות שלה למשתמש הסופי והיעילות האבטחתית שהיא מאפשרת למנהל מדיניות אבטחת המידע בארגון. מערכתMachineSafe כבר מותקנת אצל מספר לקוחות מתחומי התשתית והפיננסים.

בין רכיבי האבטחה המתקדמים והייחודיים ב-MachineSafe משולב גם SandBox המאפשר סריקה לאחור של קבצים ממקורות חיצוניים. בנוסף כוללת המערכת בין היתר, גם End Point Agent המאפשר יצירת תחנת עבודה וירטואלית וזמנית במחשב המשתמש ובכך מרחיבה את יכולות ההגנה הרב שכבתית.

מעצם תפיסת אבטחת המידע שהובילה לפיתוחה של MachineSafe, מאפשרת המערכת אכיפת מדיניות סייבר אחידה בארגון (Unified Cyber Policy) וניהול הרשאות דינמיות לקבוצות שונות.

טופולוגיית המערכת (Innovative Topology) חדשנית בנוף פתרונות האבטחה הקיימים והיא מאפשרת באופן מיטבי התאמה לדרישות וצרכי הלקוח מבלי לחייבו במערכות מורכבות ומסורבלות יותר מהדרוש. עם איומי הסייבר המתפתחים והולכים ארגונים היום חייבים במציאת פתרונות התואמים לסביבת העבודה שלהם באופן מיטבי.

לאחרונה החלה החברה בתהליך אישור של הראשות לאבטחת מידע (רא"מ) והחלה בהליכים לבחינת שילובה גם בגופים צבאיים וביטחוניים.

אורן שניצר מייסד ומנכ"ל Re-Sec Technologies: "אנו עדים לאחרונה לעלייה מדאיגה בהתקפות הסייבר בדגש על התקפות Cyber הממוקדות על ארגונים פיננסים. התפיסה האבטחתית שלנו משולבת בהבנה שככל שיותר ארגונים ישלבו כלי אבטחה מתקדמים כך נשיג שרידות עסקית יעילה יותר שתחסוך למשק עלויות כבדות ומיותרות. היכולות המתקדמות של MachineSafe מצליחות למרות המורכבות הטכנולוגית העומדת בבסיסה להוזיל את העלויות הישירות של אכיפת מדיניות אבטחת המידע הנדרשת בארגון".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.