תליון גולדפילד 14k בטכניקת אמייל בשילוב שרשרת גומי
תליון גולדפילד 14k בטכניקת אמייל בשילוב שרשרת גומי
קארן אשכנזי - תכשיטים מהבטן
קארן אשכנזי - תכשיטים מהבטן
הודעה לעיתונות

"Metallic" - קולקציה חדשה של המעצבת קארן אשכנזי

הקולקצייה החדשה של מעצבת התכשיטים קארן אשכנזי, "תכשיטים מהבטן", תוצג לקהל הרחב באירוע חגיגי בחנות הדגל של האקדמיה לתכשיטנות "חרוז כזה" ב-29/7 בשעה 18:00

קולקציית Metallic של מעצבת התכשיטים קארן אשכנזי, בעלת "תכשיטים מהבטן" מציגה פריטים מקוריים שעשויים מאלמנטים מתכתיים. הקולקציה הוצגה לראשונה לקהל מצומצם בתערוכת התכשיטנות הבינלאומית Jovella 2013 שהתקיימה בתחילת יולי בגני התערוכה, וזכתה לביקורות משבחות, וכעת משיקה רשמית את הקולקציה בפני הקהל הרחב.

קולקציית Metallic מורכבת בעיקר מתליונים, שרשראות וסיכות דקורטיביות. בנוסף משלבת קארן גם חומרים כגון: גולדפילד, כסף, חרוזים, חומרים טבעיים וטכניקת אמייל. המעצבת המקורית חוקרת את הפוטנציאל של החומרים מהם היא יוצרת תכשיטי אופנה וערב.

האירוע יתקיים ביום ב' ה- 29/72013, בשעה 18:00, בחנות הדגל של האקדמיה לתכשיטנות "חרוז כזה", רח' בוגרשוב 84, תל אביב (מאחורי דיזנגוף סנטר).

אודות קארן אשכנזי – "תכשיטים מהבטן"
קארן אשכנזי היא המעצבת והבעלים של "תכשיטים מהבטן". היא יוצרת קולקציות של תכשיטי אופנה וערב בעזרת חרוזים, צבעים וחומרים שאותם היא רוכשת או מלקטת בטבע. כיוצרת של תליונים, שרשראות וסיכות דקורטיביות היא נהנית לחקור את הפוטנציאל של החומרים. הטכניקות המועדפות עליה כוללות: אמייל קר, סריגה והשחלה, עבודה בגולדפילד, שילובי צדפים, יצירה בכסף ועוד.

קארן אשכנזי יוצרת את התכשיטים באופן ספונטני— "מהבטן". היא נותנת לחומרים, לידיים וללב להוביל אותה לתוצאה הסופית - לכן מכל דגם היא יוצרת פריט אחד בלבד!
קהל היעד של המעצבת מורכב מאותן נשים שנהנות לחרוג מהמוכר והשגרתי - להן היא מקדישה עיצובים "סופר מיוחדים" שעם הסטיילינג הנכון יוסיפו להופעה הכללית טאץ' מקורי.

לאתר "תכשיטים מהבטן": http://www.karenashkenazi.com

עיתונאיות ובלוגריות סגנון חיים, נשים, אופנה וצרכנות מוזמנות לאירוע בתאום מראש עם פרומו - יחסי ציבור ותוכן, אור כהן : 03-5263223 שלוחה 6 | [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור.