הודעה לעיתונות

רשת ג'לה מתרחבת ומחפשת זכיינים לסניפים חדשים

כחלק מהתרחבות רשת ג'לה, המתמחה בגלידות איטלקיות בעבודת יד, מחפשת זכיינים לסניפים חדשים

מטרת המהלך ליצור נגישות וזמינות לסניפים שכונתיים של ג'לה ברחבי הארץ

רשת ג'לה, המתמחה בגלידת בוטיק איטלקית בעבודת יד, מחפשת להתרחב עם זכיינים חדשים במקומות אטרקטיביים.
במהלך חודש יולי אוגוסט הקרובים מתעדת הרשת להפגש עם זכיינים מקומים למשא ומתן לפתיחת 2 חנויות במיקומים עירוניים בדגש על שכונות משפחתיות.
לדברי הבעלים גל וגיא טשקנט, הבעלים " אנחנו לא מחפשים לפתוח סניפים במקומות מרכזיים, אנחנו דווקא מחפשים את ההווי השכונתי, המשפחתי בו EVERYBODY KNOWS YOUR NAME".

ברשת "ג'לה מותק של גלידה" אפשר למצוא מעל ל 30 טעמים חדשים ומיוחדים – חלקם מושקים לראשונה לחיך הישראלי, והגלידה מיוצרת טריה במקום – כל יום – על ידי הבעלים והשף גיא.

חשוב לציין כי מדובר ברשת כשרה. "אין כמעט רשתות גלידה כשרות בישראל, אומרת טשקנט, אבל לנו זה היה חשוב. גם בשביל ההווי המשפחתי שלנו, שיהיה יום מנוחה אחד בבית לכולנו כמשפחה, וגם בשביל לתת מענה לאוכלוסיה ענקית שבדר"כ לא יכולה להנות מהרשתות הקיימות האחרות מכייוון שהן לא כשרות ופתוחות בשבת".

גל וגיא מעוניינים להיות משולבים כחלק מהליך הניהול במקום. "אנו מעוניינים לעבוד כמשפחה. חשוב לנו לתת את האינפוטים שלנו, ולהעביר את המסרים החשובים שקשורים בעולמות הגלידה שאנו כה מאמינים בהם" אומרת גל.

"אם אתם חושבים שאתם יכולים להצליח, נשמח שתצרו עימנו קשר כדי שנבחן יחד איתכם את האפשרות להשתלבותכם במשפחת ג'לה". "המטרה שלנו היא לפתוח בכל שנה שני סניפים חדשים". אומרים גל וגיא.

רשת ג'לה הושקה לאחרונה בהשקעה של מעל מליון וחצי ש"ח.
בסניפיה של רשת ג'לה אפשר לראות קהל מעריץ מסגנונות שונים ומקהלים מגוונים.
החל מחרדים ודתיים הבאים להנות מהמגוון הענק של טעמי הסורבה השונים, אוכלוסיית הטבעונים והצמחונים שמעדיפים גלידות ללא חלב, ילדים שנהנים מהגלידות החלביות בטעמים המתאימים לעולמם הצבעוני, גלידות לסוכרתיים, חובבי חלב הסויה ועד בעלי החיך המושקע אך המחפש גם שיהיה בלי הרבה קלוריות.
*לאחרונה קיבלה הרשת את תו התמיכה של הויגן פרנדלי – ארגון הטבעונים הפעיל והפופולארי.

https://www.facebook.com/gelaicecream?fref=ts

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורין תקשורת דוברות ויחסי ציבור.