קרדיט: תקווה מהבד, אפוק טיימס
קרדיט: תקווה מהבד, אפוק טיימס
הודעה לעיתונות

תל אביב : מאות ישראלים התכנסו במחאה שקטה מול שגרירות סין.

תל אביב : מאות ישראלים התכנסו במחאה שקטה מול שגרירות סין.

הערב, ביום שני ה-22 ביולי צויינו 14 שנים לרדיפה המתמשכת של עשרות מיליוני אנשים חפים מפשע – מתרגלי שיטת הפאלון גונג – על ידי המשטר הקומוניסטי בסין. בעצרת השתתפו מאות ישראלים וכן נשאו דברים ח"כ משה פייגלין, העיתונאית בילי בסרגליק, הרב חיים כהן ( רבנים למען זכויות אדם ) אנשי תקשורת, אנשי רוח, נציגי המתרגלים והוקראו סיפוריהם האישיים של חלק מהנרדפים והצהרות מצד תומכים שנבצר מהם להגיע לעצרת.

פאלון דאפא (הידועה גם כפאלון גונג) היא שיטה סינית עתיקה לטיפוח גוף ונפש המבוססת על העקרונות "אמת-חמלה-סובלנות". במשך שבע שנים, החל משנת 1992 ועד 1999 התפשטה שיטת הפאלון דאפא בסין ומספר האנשים שתרגלו אותה גדל מיום ליום. עקב הפיכת השיטה לתופעה חברתית עצומת ממדים, החל הדיקטטור של סין דאז, ג'אנג ד'זמין, לחשוש מפני הפופולאריות שלה בעם וב-20 ביולי 1999 החרים אותה רשמית והפנה נגדה את כל מנגנוני הדיכוי והתעמולה של המשטר הסיני.

שיטת הפאלון דאפא נלמדת כיום ב-114 מדינות בעולם כולל בישראל, ורק בסין היא נרדפת.

דו"ח משנת 2007 של סגן שר החוץ הקנדי לשעבר קילגור ועורך הדין היהודי-הקנדי מטאס- שהתקבל על ידי ממשלות ברחבי העולם, חושף כי המשטר בסין מבצע קצירה שיטתית של איברים ממתרגלי פאלון דאפא, תוך כדי רציחתם. דו"חות וחקירות נוספות הגיעו לאותה המסקנה העגומה: מאז שנת 2000- ועד לרגעים אלו, המשטר הסיני רצח עשרות אלפי מתרגלי פאלון גונג על לא עוול בכפם והשתמש באיבריהם בתעשיית ההשתלות המשגשגת בסין.
בעקבות הממצאים, הקונגרס האמריקני פרסם החלטה המביעה דאגה : http://www.scribd.com/doc/150496481/House-Resolution-281

גם כעת, מאות אלפי מתרגלים כלואים במחנות מעצר ועבודה בכפייה או נעדרים.
אלפים משמשים כבנק אברים חי לתעשיית ההשתלות שהמשטר מבצע בשיטתיות.
בעשרות מדינות ברחבי העולם נערכות בימים אלו עצרות מחאה דומות מול שגרירויות סין.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז המידע הישראלי של פאלון דאפא.