Re3 - מקדמים אורח חיים בר קיימא ברשויות המקומיות
Re3 - מקדמים אורח חיים בר קיימא ברשויות המקומיות
תחרות הרכבת קומפוסטר בקייטנה
תחרות הרכבת קומפוסטר בקייטנה
תחרות הרכבת קומפוסטר בקייטנה
תחרות הרכבת קומפוסטר בקייטנה
הודעה לעיתונות

פעילויות ירוקות של Re3 בקייטנות הקיץ יצאו לדרך

Re3, בשיתוף עם המועצה המקומית מזכרת בתיה, מעבירה פעילויות ירוקות בקייטנות קיץ לילדי המועצה מגיל הגן ועד כיתה ו', עם דגש על נושאים סביבתיים, במסגרת פרויקט הפחתת הפסולת של המועצה.

Re3, אשר מובילה לאורך כל שנת הלימודים פעילויות חינוך והסברה לילדים ולנוער במזכרת בתיה חלקן בסיוע המשרד להגנת הסביבה, משתתפת בפעילות בקייטנות במועצה במזכרת בתיה זו השנה השלישית עם פעילות סביבתית. מטרת הפעילות להעלות את המודעות לאיכות הסביבה וללמד את הילדים כיצד ניתן להפחית, לעשות שימוש חוזר ולמחזר את הפסולת שלהם בדרכים מהנות. בקייטנות ניתן דגש על פעילות חווייתית וקבוצתית, תוך נגיעה בנושאים סביבתיים, בדגש על הפרדת פסולת למיחזור ודיונים קבוצתיים. הפעילויות יועברו לילדי המועצה בגילאים 4-12, כאשר השנה לראשונה משתלבת פעילות הקיץ עם הקייטנות גם בגני הילדים. הפעילות הסביבתית בקייטנות ניתנות כשירות לתושבים ללא תשלום כחלק מהפעילות בפרויקט להפחתת כמות הפסולת המופקת במועצה.

תכנית הקייטנות בנויה משילוב של משחקים של פעם עם זיקה לסביבה: משחקים קבוצתיים וכיפיים, במהלכם נדרשים המשתתפים למלא מגוון משימות קבוצתיות ותחרותיות עם נגיעה לסביבה. משחקים כגון "חפש את המטמון", "ים-יבשה" ותוספת יקבלו בקייטנות משמעות מעט אחרת, כאשר בכל משחק יינתן הדגש של אספקט אחר של שלושת הכללים להגנת הסביבה – הפחתת הצריכה, שימוש חוזר ומחזור.

בנוסף למשחקים שונים הילדים יהנו גם מהמחזות וסדנאות יצירה שונות, הנוגעות למחזור ושמירה על הסביבה. בסדנאות יכינו הילדים "פקקבוק" – מתקן לאיסוף בקבוקי פלסטיק שנזרקו בשטח, וכן ילמדו כיצד להשתמש בבקבוקים להכנת שרפרפים. בהמחזות יכירו הילדים את סיפור העץ הנדיב, אותו הם ישמעו וגם ימחיזו. במסגרת פעילות ההמחזה יתקיים עם הילדים דיון על המסר שבספר, ומה כל אחד מאתנו יכול לעשות ו/או לשנות על מנת לצמצם את צריכת המשאבים מהטבע.


קייטנות הקיץ נערכות כחלק מפרויקט רחב היקף במועצת מזכרת בתיה שמטרתו הפחתת כמות הפסולת המופקת על ידי תושבי המועצה והפחתת הטמנה, כאשר המדריכים בקייטנה מוכרים לילדים גם מפעילויות החינוך השונות שנערכות לאורך כל השנה

אודות Re3
Re3 היא חברה לשירותי ניהול פסולת, קידום אורח בר קיימא וצמצום משאבים באמצעות חינוך, הסברה והטמעה בהתבסס על 3 מטרות עיקריות הפחתה, שימוש חוזר ומחזור תוך חסכון מקסימאלי במשאבים ושמירה על הסביבה. Re3 מחויבת לתוצאות ומציעה לרשויות פתרון מלא: מתכנון ועד יישום של פתרונות סביבתיים בשיתוף מלא עם הרשות והתושבים. לאתר החברה: http://Re3.co.il

למידע נוסף ניתן לפנות לפרומו, מחלקת יחסי ציבור:
אור כהן / [email protected] / 054-4866966

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרומו – עיצוב פרסום ויחסי ציבור.