רוי ניסני
רוי ניסני
הודעה לעיתונות

רוי ניסני סיים במקומות 17 ו-18 בנורבורגרינג

אחרי שלושה סופי שבוע רצופים בהם הנהג הישראלי אסף נקודות ודורג בעשירייה הראשונה באליפות אירופה הוא מסיים סוף שבוע ללא ניקוד

רוי ניסני, סיים את סבב המרוצים שנערכו היום ואתמול בנורבורגרינג שבגרמניה, במקום ה-17 וה-18, זאת במסגרת מרוצי אליפות אירופה בפורמולה 3. ניסני, מקבוצת מוקה מוטור ספורט, סבל ביום שישי מבעיות חמורות של תת היגוי, אשר שיבשו את האימונים שלו ובהמשך גם את מקצה הדרוג.

צוות הnvbsxho של ניסני לא הצליח לפתור את הבעיה לפני מקצי הדרוג וניסני דורג נמוך יחסית במקומות ה-19 וה-18 על הגריד.

אתמול נערכו שני מרוצים, בראשון ניסני שפתח כאמור מהמקום ה-19, הצליח להתקדם שני מקומות בדרוג ולסיים במקום ה-17. במרוץ השני שהתקיים בשעות הערב, הסתבך רוי בתאונה עם לוקאס וולף אחרי סחרור על המסלול בהקפה 13 שגרם לפגיעה בשניהם ולפרישתם מהמרוץ. שופטי המרוץ החליטו להעניש אותו בהורדה של חמישה מקומות בגריד למרוץ השלישי שהתקיים היום.

רוי פתח היום במקום ה-19, במהלך המרוץ התקדם עד למקום ה-16 וממש לפני דגל השחמט, כשניסה לבצע עקיפה, ירד למקום ה-18.

וכך לאחר שלושה סופי שבוע שבהם רוי ניסני מסיים ברציפות בין עשרת הנהגים הראשונים וזוכה בנקודות, הפעם הוא הסתפק בפחות. ניסני: "מכל מרוץ אני מנסה ללמוד ולהפיק לקחים למרוץ הבא, כך אעשה גם הפעם. סוף השבוע האחרון לא היה מהמשובחים שהיו לי בקריירה, אבל אני נמצא בתוך תהליך ארוך של למידה ולצד מרוצים מוצלחים יש גם פחות , זה חלק מהמשחק".

עד לסיום העונה נותרו עוד תשעה מרוצים בשלושה סופי שבוע. המרוץ הבא יתקיים רק בעוד חמישה שבועות בהולנד, אבל עוד לפני ניסני שחוזר לארץ מחר למנוחה קצרה, ייצא בשבוע הבא לסדרת אימונים בגרמניה, שימשכו עד ערב ראש השנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי - ייעוץ תקשורתי.