מפרסם: ווטסון יחסי ציבור
תאריך: 02/09/2013 20:44
נושא: חברה, יהדות
הודעה לעיתונות

יום הכיפורים של כולנו: קובי אוז מזמין אתכם להצטרף

בסרטון אינטרנטי חדש מזמינים קובי אוז והרב מלכיאור את הציבור להשתתף בתפילות יום כיפור, במפגשי תפילה פתוחים בלמעלה מ- 200 מיקומים ברחבי הארץ, באווירה פתוחה ומקבלת

ניתן לצפות בסרטון בכתובת: http://bit.ly/kipurim

קובי אוז והרב מיכאל מלכיאור משיקים הבוקר קמפיין הקורא לישראלים להצטרף השנה לתפילות יום הכיפורים באווירה שונה ופתוחה- ללא צורך לשלם או להזמין מקום וללא כל ידע מוקדם. אירגון כולנו, מיסודו של הרב מיכאל מלכיאור, יוביל השנה מפגשי תפילה ושיח בלמעלה מ- 200 מוקדים ברחבי הארץ, המיועדים לא רק לקהל שפוקד בקביעות את בתי הכנסת, אלא גם לקהל שלא מרגיש בבית בתפאורה ובנורמות הנהוגות בבתי הכנסת ביום הכיפורים. המפגשים יערכו בבתי כנסת נבחרים, במועדונים, מתנ"סים ואולמות, על מנת לאפשר למי שרוצה להשתתף בחוויה אחרת, בעלת משמעות ליום הכיפורים, להשתלב, בלי צורך בידע קודם ובלי לרכוש מקום.

קובי אוז: "אולי אנחנו סוף סוף בשלים להתפלל ביחד בבית הכנסת הגדול הזה שנקרא ארץ ישראל. אולי נשכיל להשיל מעלינו את האנטי ווירוס הבדלני שהיה יעיל בגולה וכאן הוא רק מפריד בין אחים".

הרב מיכאל מלכיאור: "כשעליתי לארץ הפריע לי שאפילו יום הכיפורים היה יום של "הם" ו"אנחנו". יום של פירוד. הפרויקט נולד מתוך רצון למצוא דרך שהיהדות לא תהיה מונופול של אף אחד ושנצמא את הדרך לציין אותו בשותפות של כולנו".

בתפילות יחולקו מחזורי תפילה ייחודיים, בעלי נוסח אחיד, המכילים פיוטים של עדות המזרח לצד פיוטי עדות אשכנז, והכוללים הסברים קצרים על התפילות, מקורותיהן ואפילו אייקונים המסבירים אם נהוג לשבת או לעמוד בקטע התפילה המדובר. את המפגשים ינחו מתנדבים שיסייעו במאור פנים בהשתלבות באירוע, בין אם בתפילה ובין אם בשיח. המפגשים נערכים גם השנה בשיתוף אירגון צהר, ביחד, החברה למתנסים ועמיאל.

לצפייה בסרטון:http://bit.ly/kipurim
למידע על המפגשים ולמפת המפגשים המלאה: [kulanu.org.il]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ווטסון יחסי ציבור.