הודעה לעיתונות

תכנית "המסע: סומטרה" מגיעה ל-CNN

ב-13 בספטמבר, CNN תשדר בפעם הראשונה את "המסע: סומטרה", סדרת טלוויזיה ייחודית בת שמונה פרקים, העוקבת אחר הכתב וההרפתקן הסביבתי פיליפ קוסטו וצוותו במסע חסר תקדים דרך יערות הגשם עוצרי הנשימה של סומטרה.

במהלך שני העשורים האחרונים, האי סומטרה באינדונזיה איבד מחצית מיערות הגשם שלו, כשמינים בסכנת הכחדה ועמים ילידים נמצאים על סף כליה. בסדרה חוקר קוסטו אחר הסיבה לבירוא היערות ההמוני ובוחן מה מונח על כף המאזניים אם קצב הבירוא לא יפוקח.

במסעו ברחבי האי סומטרה, קוסטו מבקר במקלט לקופי אדם, שם הוא עד לאופן המדהים שבו מכשירים את קופי האורנג-אוטנים שחיו בשבי ומשחררים אותם בחזרה אל הטבע. בהמשך הוא מסתובב בקרב הכפריים ולומד כיצד האיכרים מגרשים פילים במקום להרוג אותם, הוא פוגש בשבט ילידים המתקיים מיערות הגשם, ומחפש ראיות לקיומם של טיגריסים ביער שקרוב באופן מסוכן לאזור בו חוטבים עצים.

כמו כן הצוות יחזה בנוף המשתנה של יערות הגשם, באזורים בהם עצים נכרתים על מנת להקים מטעי שמן דקלים ומפעלים לעיבוד עיסת נייר.

המסע:סומטרה,היא סדרה בעלת עוצמה ומפתיעה לעיתים, החושפת מדוע יערות הגשם הסופגים פחמן באי הטרופי הזה חשובים כל כך ומדוע יש לנקוט באמצעים מידיים על מנת לשמר אותו.

המסע: סומטרה משודרת בכל שבוע ב-CNN:

ימי שישי, 18:00 לפי שעון ישראל*
שבת, 16:00, 23:30 לפי שעון ישראל
ימי ראשון, 12:30, 18:30 לפי שעון ישראל
ימי שני, 10:30 לפי שעון ישראל
ימי שלישי, 12:30 , 19:30 לפי שעון ישראל
ימי רביעי, 19:30 לפי שעון ישראל

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה.