מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 24/09/2013 13:55
נושא: קריירה
הודעה לעיתונות

בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח ביניהן "לוטן תדמיות" תמשיך ולהוביל את תקציב יחסי הציבור של משרד האדריכלים גוטסמן-שמלצמן

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה השבוע על הסכם להמשך ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של משרד "גוטסמן-שמלצמן אדריכלות", זאת במסגרת הטיפול בעוד שורה ארוכה של לקוחות מתחום האדריכלות, עיצוב ותכנון הבית, כגון: אוסטק-שמיר, גל-מצליח ועוד.

"גוטסמן-שמלצמן אדריכלות" הוא משרד ישראלי הפועל בשיתוף פעולה עם הסניף הבינלאומי בפריס. למשרד ניסיון עשיר במיוחד בכל הנוגע לפרוייקטים גדולים כגון תכנון אורבני, מבני ציבור, מלונאות, מוסדות תרבות עוד. בנוסף, השירות אותו מעניקים גוטסמן-שמלצמן הוא נרחב וכולל מעבר לאדריכלות גם יעוץ ללקוח בממשקים האסטרטגיים, הפיננסים והפרוגרמטיים.

במשך שנות פעילותו, תכנן המשרד פרוייקטים מגוונים ברחבי אירופה: בצרפת, באנגליה, בגרמניה, באיטליה, בצ'כיה, בפולין, ביוון, במונקו ועוד. בין הצלחותיו ניתן למנות תכנון אורבני של עיר לווין חדשה לרומא, תכנון מרכז העיר החדש בוורוצלב שבפולין, בעקבות זכיה בתחרות בין לאומית, תכנית אב להרחבת המרכז הבינתחומי בהרצליה, תכנון קמפוס משרדים עבור תאגיד סימנס בפריז, תכנון בניין הפקולטה לפסיכולוגיה במרכז הבין-תחומי, תכנון גלריה ליטבק בת"א, סדנת התחריטים בכברי, מלון הילטון וורוצלב, עיצוב משרדי חברת הפרסום אדלר-חומסקי, ושימור הבית ברחוב הס בת"א.

יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על המשך הטיפול בתקציב: "תחום יחסי הציבור באדריכלות תופס תאוצה בתקופה האחרונה, דבר הנובע מהתחרות העזה בתחום, וההבנה שפעולות קידום הן הכרחיות. לשמחתי מעצם הווייתם לאדריכלים ישנה הבנה מצוינת של מרכיב התכנון בבניית האסטרטגיה ותכנית הפעולה של יחסי הציבור. יחסי הציבור החדשים שלוטן מובילה נותנת מענה ייעודי לכל משרד בהתאם לצרכים הספציפיים שלו".

חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. בנוסף מקדמת "לוטן תדמיות" במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה ללקוח. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.