לוגו - אוכל ביתי ניר עציון
לוגו - אוכל ביתי ניר עציון
הודעה לעיתונות

"אוכל ביתי ניר עציון" נבחרה לספק שירותי הסעדה לחברת "שלמה sixt" בהיקף עסקה של כ- 3 מיליון ₪ בשנה

חברת "אוכל ביתי ניר עציון" (משנת 1972), הפועלת בשוק המוסדי והמקצועי באספקת אוכל מוכן ובתפעול מטבחים וחדרי אוכל, נבחרה לספק שירותי הסעדה ולתפעל את 3 חדרי האוכל של קבוצת "שלמה sixt" בישראל. "אוכל ביתי ניר עציון" תספק לקבוצה כ-500 ארוחות מדי יום, בהיקף עסקה מוערך של כ-3,000,000 ש"ח בשנה.

העסקה מצטרפת לסדרה של עסקאות שערכה השנה ניר עציון עם חברות וגופים גדולים ובהם - מפעלי כתר, משטרת ישראל, המשרד לביטחון הפנים, גן התעשייה החדש בנצרת, מפעל תמה ועוד. היקף העסקאות החדשות מוערך בכ- 24 מיליון ₪ בשנה.

משה ניזרי, מנכ"ל "אוכל ביתי ניר עציון", ציין כי החברה, מהמובילות בארץ בשוק ההסעדה, מתמחה באספקת אוכל מוכן ובתפעול חדרי אוכל ומטבחים במפעלי תעשייה, חברות היי-טק, מוסדות חינוך ועוד. החברה מספקת מדי יום למעלה מ-17,000 ארוחות צהריים ליותר מ-100 חברות, מוסדות ומפעלים ברחבי הארץ. בין לקוחות החברה - קבוצת ישקר, להבי ישקר, משטרת ישראל, נילית, אגד, IBM, כתר ועוד.

עוד ציין ניזרי, כי "החברה פועלת בהצלחה רבה גם בתחום המקצועי, בתי קפה, רשתות מזון מהיר, חברות להפקת אירועים ועוד. ביכולתנו לספק מנות של אוכל מוכן או חצי מוכן באיכות קולינארית גבוהה ביותר, לפי צורכי בית הקפה או המסעדה, באריזות אישיות ואחרות. עובדה זו מייעלת את העבודה והשירות של הרשת והמסעדה, הנדרשות רק לחמם את המנה לפני הגשתה לסועד".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.