מימין: יפעת לוי מנהלת סניף רשת מרפאות פרופורציה צילום:ארט ספוט
מימין: יפעת לוי מנהלת סניף רשת מרפאות פרופורציה צילום:ארט ספוט
הודעה לעיתונות

נבחרה מלכת היופי השמנה של ישראל לשנת 2013

בטקס המסורתי שעורכת אסתריקה נגיד בבאר שבע ובחסות רשת מרפאות פרופורציה, נבחרו בנוסף גם נערת הנגב ומיס באר שבע.

יפעת לוי, מנהלת סניף פרופורציה בבאר שבע, הכתירה את הסגנית הראשונה, אורלי חן מאשדוד, שהפתיעה בבואה לתחרות עם אחותה, סיגלית חן, שלא זכתה בתואר בתחרות זו.
סיפורן של האחיות' שהרבו לפרגן זו לזו, נחשף בעת ביקורן של כל המתמודדות בסניף החדש והמורחב של פרופורציה ב"מגדלי הרכבת" בבאר שבע.
המתמודדות היפהפיות הגיעו לקבל ייעוץ בנוגע לטיפולי אסתטיקה מתקדמים ולקבל הסברים על מגוון הטיפולים שפרופורציה מציעה. אולי תופתעו לדעת, אבל השאלה הנפוצה ביותר שחזרה על עצמה, היתה בנוגע ל...הגדלת חזה!

סניף באר שבע המחודש של רשת מרפאות פרופורציה הושק בחודש שעבר , משתרע על פני 180 מ"ר ועלות השיפוץ במקום, מיתוגו והתאמתו לסטנדרטים האיכותיים של הרשת מוערכת בלמעלה מרבע מליון ₪. בסניף החדש פועלות מרפאות חדשניות של מחלקות הניתוחים הפלסטיים, הטיפולים האסתטיים כולל טיפולים לעיצוב הפנים ולעיצוב וחיטוב הגוף, הסרות שיער בלייזר וטיפולים להעלמת ורידים. כל הטיפולים מבוצעים על ידי רופאים מקצועיים ומנוסים במיוחד, ועם המכשור המתקדם בתחום. סניף באר שבע נותן שירות לעשרות אלפי לקוחות מאזור באר שבע והדרום.

אודות הרשת
לרשת מרפאות פרופורציה 12 סניפים בפריסה ארצית, מקרית מוצקין ועד באר שבע. הרשת עובדת בשיתוף פעולה עם שירותי בריאות כללית, קופת חולים מכבי וקופת חולים מאוחדת, שבחרו להעניק ללקוחותיהם הטבות מיוחדות ומחירים מסובסדים על כל הניתוחים הפלסטיים ועל טיפול הסרת שיער בלייזר ברשת. רשת פרופורציה מובילה בתחומה, עם רופאים מקצועיים, מכשור מתקדם וחדשני ורמת שירות גבוהה במיוחד ללקוחותיה. לתיאום פגישת ייעוץ 5599*, ולפרטים נוספים באתר הרשת בכתובת www.proportsia.co.il.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יוספה תקשורת - דוברות ויחסי ציבור.