מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 16/10/2013 10:10
נושא: כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

לוטן תדמיות תנהל את תקציב יחסי הציבור של חברת Crestron ישראל

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של Crestron ישראל. Crestron ישראל הינה השלוחה בארץ של חברת Crestron Inc. מניו-ג'רזי, ארה"ב, החברה המובילה בעולם התחום פיתוח מערכות שליטה ובקרה, מערכות ניהול והפצת וידיאו ומערכות בקרת תאורה ואנרגיה מתקדמות. מוצרי החברה נמצאים בין היתר בשימוש חברות וארגונים כגון, , Morgan Stanley, Google Microsoft, מגדל חברה לביטוח, התעשייה האווירית ולקוחות רבים מהמגזר הפרטי. לקוח זה מהווה דריסת רגל משמעותית לתחום הטכנולוגיה ב"לוטן תדמיות".

מזה למעלה מ-40 שנה, מפתחת Crestron טכנולוגיות פורצות דרך, במטרה להקל ולשפר את הסביבה העסקית והביתית, באמצעות פיתוח פתרונות משולבים של מערכות שליטה ובקרה, אודיו, ווידאו, בקרת אקלים, תאורה ועוד, הנשלטים ממסכי מגע, פאנלי לחצנים, טלפונים ניידים, טאבלטים וממשקי משתמש נוספים. Crestron מאחדת את השליטה והבקרה בכל המוצרים הטכנולוגיים המקיפים אותנו בעידן הנוכחי, לכדי פלטפורמה אחת, וזאת במטרה לשפר וליעל את ניהול המשאבים, היעילות התפעולית ונוחות השימוש במבנים ציבוריים, מוסדות חינוך, בתי מלון, בתי חולים, גופים בטחוניים ועוד. לחברה משרדים בכל רחבי ארה"ב, קנדה, אירופה, אסיה, המזה"ת, דרום אמריקה, אוסטרליה וגם בישראל כמובן.

Crestron הינה חברה פרטית, שמחזור המכירות השנתי שלה הוא למעלה מ- 650 מיליון דולר. לחברה כ – 2500 מוצרים, למעלה מ- 500 מהנדסי מחקר ופיתוח, מרכזי מבקרים בארה"ב ובאירופה, כאשר המטה שלה ממוקם בניו ג'רזי.

יעל לוטן, מנכ"לית לוטן תדמיות, על קבלת התקציב: "אנחנו גאים ומאושרים לייצג את קרסטרון ישראל, יש סיפור מעניין מאחורי הסיבה לפתיחת הסניף הישראלי, את זה נספר בהמשך הקמפיין, זוהי אסטרטגיה המשלבת תוצרי יחסי ציבור מגוונים, לא רק מדיה ואנו נענים לאתגר"

"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה, הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, מוקד אמון, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, מוזאון אילנה גור, קרן אתנה, חברת הבנייה אוסטק שמיר, גל מצליח ארכיטקטים ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.